Välkommen till Lillis krypin

Alla inlägg den 25 januari 2013

Av Lillis - 25 januari 2013 11:27

                                      Ännu en kall morgon med minus 19 grader, men när jag

                                      kom ut så kändes det inte så kallt, och nu börjar solen

                                      på titta fram.

                                      Var tvungen att gå ut för att göra lite inköp inför

                                       morgondagen då jag får främmande och det är lite

                                       som ska förberedas.

                                       Under eftermiddagen så ska jag gå hem till Inger

                                       och prata bort en stund.

                                       I kväll så blir det Tv för hela slanten här hos mig

                                       och Snuttan.

                                        EN BRA OCH SKÖN FREDAG SKA NI ALLA HA  

Presentation

Översätt bloggen

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5
6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19
20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Januari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

Besöksstatistik

RSS

Väder

Live Traffic Feed


Ovido - Quiz & Flashcards