Välkommen till Lillis krypin

Direktlänk till inlägg 16 februari 2013

Lördag!

Av Lillis - 16 februari 2013 12:42

                                   Grått,geggit och så halt några pluss grader så ser det ut

                                   i Eskilstuna i dag inte ett dugg skönt ute.

                                   Så det blir att hålla sig inne resten av dagen.

                                   Just nu så sitter jag och tittar på sprint i skidor och skidor

                                   är den sport som jag gillar allra bäst.

                                   Funderar på om jag ska titta på Melodifestivalen i kväll

                                   heller om jag ska strunta i det, den som lever får se.

                                      EN BRA OCH SKÖN LÖRDAG ÖNSKAR JAG ER  

 
 
Cina

Cina

16 februari 2013 13:09

Samma väder här hos mig bara grått och trist och en massa modd ute.
Regnet hänger i luften.
Tv:n står på här men ingen tittar.
Håkan gick o vila och här sitter jag ;)
Är sååå sugen på en bakelse hahahaa.

Vet inte om jag heller ska kolla på mello, finns ju inte så mycket annat att titta på en lördagskväll.

Ha en fortsatt fin dag

Kramen

http://heavenladyn.bloggplatsen.se

 
Margit

Margit

16 februari 2013 15:55

Här är det också grått idag.
Vi har varit ute och jobbat, lekt med snön". Vi har 3 barnbarn som är hos oss.och dom r kvar ute med spadarna.
Vi kollar nog också på Melodifestivalen....
Kram!!!

http://margitholm.blogg.se

 
ansepanse

ansepanse

16 februari 2013 17:53

J tittade också på sporten :) samma väder här hos oss
här skippar Maja och jag melodifestivalen
kramar och en fin kväll till dig <3

http://kinaguld.blogg.se

 
Ingen bild

Karin Alverhag

16 februari 2013 19:34

Tänk om vi kunde få hoppa över slasktiden o gå direkt till våren:)Jaja den kommer väl i sinom tid.
Klart man ska titta på melodifestivalen...de sämsta låtarna måste väl vara avklarade nu eller...
Ha en bra kväll/kram Karin

 
Maria

Maria

16 februari 2013 21:03

Hejsan!
Sitter just nu å tittar på Mello men jag tror inte de var någon som föll mig i smaken.
Hoppas det gick bra för din dotter med sin behandling.
Ja detta smutsiga som blir när de e tö uha men de blir säkert bättre.
Ha en skön söndag/kramizar

http://torparmor.blogspot.com

 
Bettan

Bettan

16 februari 2013 23:49

Här är det äckel väder just nu också. Inte så mkt snö kvar, men jäkligt halt på sina ställen =(.
Hoppas att du ska få en fin kommande natts sömn & en bra söndag.
Krameli kram på dig vännen

http://walkonfire.bloggplatsen.se

 
Spanaren

Spanaren

17 februari 2013 07:44

Vi med har haft blida men inte geggigt men lite takras. Nu är det minus 8,6 grader och en sol är på G. Trevlig söndag/kram

http://spanaren55.bloggplatsen.se

 
Ruth

Ruth

17 februari 2013 11:20

Ser på fotot att det är en grå och trist dag i Eskilstuna, så var den både i går och i dag här, ett par + grader också. Här gick det också i skidornas tecken i går, så även i dag. Vad resten av min dag ger vet jag inte ännu, men timmarna går så snabbt så jag får nog fundera snabbt för att hinna med något.
Kram vännen.

http://bernamis.bloggplatsen.se/

 
Malin

Malin

18 februari 2013 16:18

Fint foto om än lite grått och trist!
Kramar

http://starchild88.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Lillis - 9 februari 2015 08:22


                           Nu är helgen över för denna gång, ganska bra väder                            har vi haft förutom att det blåste som sjutton.                            I dag ser det ut som vi får en vacker dag med sol och          ...

Av Lillis - 6 februari 2015 11:18


                               I dag så är solen framme och visar upp sig så                                härligt, - 1 grad har vi, tyckte att det var riktigt                                skönt ute.                                Stora ist...

Av Lillis - 2 februari 2015 12:05


                                Snön bara vräker ner och det är vitt så                                 långt ögat kan se, tycker att det räcker                                 nu med den vita varan som kommit, men                             ...

Av Lillis - 29 januari 2015 12:24


                              Blött, slaskigt och så halt på vissa ställen, men                               just nu så tittar solen fram lite.                               Nu har jag kommit igång med träningen igen och                      ...

Av Lillis - 25 januari 2015 11:50


                               Har nu varit ute och tagit en promenad, riktigt                                skönt var det och vackert med all snö som                                 kommit.                                Nu under förmiddagen ...

Presentation

Översätt bloggen

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9
10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28
<<< Februari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

Besöksstatistik

RSS

Väder

Live Traffic Feed


Ovido - Quiz & Flashcards