Välkommen till Lillis krypin

Direktlänk till inlägg 22 mars 2013

Blandad kompott!

Av Lillis - 22 mars 2013 11:23

                                     Ännu en kall morgon med -8 grader, men sen började solen så

                                     sakta att komma fram, men nu lyser den från och till.

                                     På fredagarna så står det handling på schemat, så det har jag

                                     varit ote och gjort och lite smått och gott fick följa med hem.

                                     Blåser som sjutton i dag oxå, tänk vad skönt det skulle vara om

                                     det inte blåste.

                                     När jag kom hem så satte jag mig ner och betalade räkningarna

                                     så nu är detta avklarat för denna gång.

                                     Tittar ut och ser att det snöar lite lätt få se vad det blir av det.

                                      NU ÖNSKAR SNUTTAN OCH JAG ER EN BRA HELG.  


 
 
Margit

Margit

22 mars 2013 12:04

Ja tänk vad man kan använda en IKEA KASSE till mycket...liggplats för Snuttan också. Hon ser ut att trivas så bra i den.... Kram!!!

http://margitholm.blogg.se

 
Maria

Maria

22 mars 2013 13:23

Ja du här har vräkt ner snö men nu har de lugnat sig. Vi gick ner för att köpa lite mjöl mitt i snöovädret. Lilla Snuttan har de så skönt där hon ligger. Mitt lilla yrväder har varit ute idag å friat med en hel svart katt, vet inte hur länge katter går men tror de e 8 v.
Nu skall jag gå till tvättstugan sedan kommer Leo gott då kan jag få lite gos.
Önskar dig en jätte skön helg/kramizar

http://torparmor.blogspot.com

 
Spanaren

Spanaren

22 mars 2013 13:44

Puss på dig Snuttan från oss och en kram till matte.
Ska betala mina räkningar till veckan/kram

http://spanaren55.bloggplatsen.se

 
ansepanse

ansepanse

22 mars 2013 18:57

här hos oss blåste det inte så mycket idag men kallt ändå var det
Sv: hur gör om man om man spelar med andelar på travet då?
en fin helg till dig och Snuttan också
kramar fina vännen <3

http://kinaguld.blogg.se

 
Sussi

Sussi

22 mars 2013 20:02

I natt skulle det tydligen bli riktigt kallt men sen låter det som om det ska vända. Stockholm kunde till och med få plusgrader på söndag. Hoppas Hoppas :)

Räkningarna ja. Tänk om man kunde få en frimånad. Det skulle vara nåt det :)

Så mysigt hon ser ut att ha det i Ikeapåsen

Kramisar

http://allt-om-inget.bloggplatsen.se

 
Malin

Malin

22 mars 2013 22:13

Önskar dig och Snuttan en riktigt trevlig o mysig helg!
Kramar

http://starchild88.bloggplatsen.se

 
Ruth

Ruth

22 mars 2013 22:22

-18* här nu i skrivandets stund, det blir en riktig kylig natt igen, oj så gott jag sover då. Soligt i dag också, men det är så skarpt sken mot den vita snön och jag glömde mina solglasögon hemma i Lerum. Har känsligare ögon nu sedan vi opererade ögonen både mot skarpt ljus och blåst ute.
Har tittat på Gladiatorerna i kväll, det var en rysare och grattis till vinnarna.
Nu skall jag vandra vidare till mina vänners bloggar, får se hur långt jag hinner innan jag ger upp.

Önskar dig och Snuttan en fin helg / kramen.

http://bernamis.bloggplatsen.se

 
Gunilla

Gunilla

23 mars 2013 00:43

Ja det är inte klokt vad denna vinter är lååååång :(
Blir så trött av det kalla och isiga vädret. Kanske en ny istid på gång? Får hoppas att det inte är så.

Håller med Sussi att det skulle vara bra med en frimånad när det gäller räkningar, så bra det skulle vara.

Kram

http://gunillaskatter.blogg.se

 
Cina

Cina

23 mars 2013 08:33

Snöade ganska så mycket här på förmiddagen igår men sedan kom solen o blåsten var inte alls något skönt ute tyckte jag.
Man vill ju så gärna att det skall bli våra och lite värme nu.
Men det är bara att gilla läget.
Förra året igår så var det +15 grader och jag gjorde rent altanen här hemma.
Men det kan man glömma nu för inte går det att sitta ute i denna kyla.

Ha en fin lördag!
Kramen

http://heavenladyn.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Lillis - 9 februari 2015 08:22


                           Nu är helgen över för denna gång, ganska bra väder                            har vi haft förutom att det blåste som sjutton.                            I dag ser det ut som vi får en vacker dag med sol och          ...

Av Lillis - 6 februari 2015 11:18


                               I dag så är solen framme och visar upp sig så                                härligt, - 1 grad har vi, tyckte att det var riktigt                                skönt ute.                                Stora ist...

Av Lillis - 2 februari 2015 12:05


                                Snön bara vräker ner och det är vitt så                                 långt ögat kan se, tycker att det räcker                                 nu med den vita varan som kommit, men                             ...

Av Lillis - 29 januari 2015 12:24


                              Blött, slaskigt och så halt på vissa ställen, men                               just nu så tittar solen fram lite.                               Nu har jag kommit igång med träningen igen och                      ...

Av Lillis - 25 januari 2015 11:50


                               Har nu varit ute och tagit en promenad, riktigt                                skönt var det och vackert med all snö som                                 kommit.                                Nu under förmiddagen ...

Presentation

Översätt bloggen

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5
6 7 8 9
10
11 12 13 14 15
16
17
18 19 20 21 22 23
24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Mars 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

Besöksstatistik

RSS

Väder

Live Traffic Feed


Ovido - Quiz & Flashcards