Välkommen till Lillis krypin

Direktlänk till inlägg 23 mars 2013

Härligt väder

Av Lillis - 23 mars 2013 11:37

                                    En jätte skön lördag har vi med en sol som skiner och

                                   värmer så skönt, det var en fröjd att vara ute när det

                                   inte blåste något.

                                   Under eftermiddagen så kommer solen till min balkong

                                   då ska jag gå ut och sätta mig och bara njuta av solen

                                   och ha det skönt.

                                   I natt har jag sovit så dåligt och Snuttan har sprungit

                                   och jamat och varit orolig, undrar om det är någon som

                                   varit på besök hos mig, brukar komma ihåg när någon

                                   varit hos mig, men inte den här gången.

                                     HOPPAS ATT NI ALLA FÅR NJUTA AV SOLEN

                                     HA DET GOTT SÅ LÄNGE.

 
 
ansepanse

ansepanse

23 mars 2013 12:34

här skiner också solen, ska snart ut på en promenad, lite blåser det här, det ser jag på vimpeln
Sv: jag förstår hur du menar med travet
kramar och en fortsatt fin lördag

http://kinaguld.blogg.se

 
gerty

gerty

23 mars 2013 16:21

Här har det varit så fint väder, men kallt ha en bra helg

http://prilyckans.bloggplatsen.se

 
kristinakicki

kristinakicki

23 mars 2013 20:30

har med sovit mycket dåligt några nätter. Hoppas att både du och jag får en braömn inatt.
Ha en trevlig lördagskväll!

http://kristinakickibloggplatsen.se

 
Ruth

Ruth

23 mars 2013 22:16

Snuttan kanske har vårkänslor, det är ju mars månad och därav så är hon orolig och jamig. Solen värmer gott nu om man sitter i lä, annars så är det minus och kyligt ute.

Önskar dig en god natts sömn och en fin söndag / kramen.

http://bernamis.bloggplatsen.se

 
Cina

Cina

24 mars 2013 09:17

Det är ju MARS o det är löp tid för katterna och Snuttan kanske hör någon katt utanför som skriker. Vi har en katt utanför så låter som en unge o mina katter blir tokiga när dom hör henne.
Visst var det skönt ute igår men vill ha bort snön oxå finns ju massor kvar här hos mig!

Ha en fin söndag!
Kramen

http://heavenladyn.bloggplatsen.se

 
Gunilla

Gunilla

24 mars 2013 23:51

Så fin påskheader du fått här :)
Kram

http://gunillaskatter.blogg.se

 
Spanaren

Spanaren

25 mars 2013 07:34

Men vilken fin header ... som förr i tiden. Headern är ljuvlig!
Säger som de andra ... det är mars och många kattor i omlopp på nätterna plus din söta dam hör bra/kram

http://spanaren55.bloggplatsen.se

 
Annika

Annika

25 mars 2013 08:01

Gillar oxå din nya header. Jamen nu så tror jag vi äntligen har fått vår. De har då lovat att solen ska visa sig ett bra tag nu, det vill vi tro på. Ha nu en fin start på den nya veckan. Kramen.

http://www.badtant.bloggo.nu

 
ansepanse

ansepanse

25 mars 2013 10:54

Sv: kommer inom och önskar dig en fin start på den nya veckan
kramar vännen <3

http://kinaguld.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Lillis - 9 februari 2015 08:22


                           Nu är helgen över för denna gång, ganska bra väder                            har vi haft förutom att det blåste som sjutton.                            I dag ser det ut som vi får en vacker dag med sol och          ...

Av Lillis - 6 februari 2015 11:18


                               I dag så är solen framme och visar upp sig så                                härligt, - 1 grad har vi, tyckte att det var riktigt                                skönt ute.                                Stora ist...

Av Lillis - 2 februari 2015 12:05


                                Snön bara vräker ner och det är vitt så                                 långt ögat kan se, tycker att det räcker                                 nu med den vita varan som kommit, men                             ...

Av Lillis - 29 januari 2015 12:24


                              Blött, slaskigt och så halt på vissa ställen, men                               just nu så tittar solen fram lite.                               Nu har jag kommit igång med träningen igen och                      ...

Av Lillis - 25 januari 2015 11:50


                               Har nu varit ute och tagit en promenad, riktigt                                skönt var det och vackert med all snö som                                 kommit.                                Nu under förmiddagen ...

Presentation

Översätt bloggen

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5
6 7 8 9
10
11 12 13 14 15
16
17
18 19 20 21 22 23
24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Mars 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

Besöksstatistik

RSS

Väder

Live Traffic Feed


Ovido - Quiz & Flashcards