Välkommen till Lillis krypin

Direktlänk till inlägg 6 maj 2013

Härligt väder!

Av Lillis - 6 maj 2013 11:43

                               I dag har jag inte legat på latsidan, eftersom jag är morgonpigg

                         så tänkte jag att det är lika bra att börja tidigt, började med

                         att tvätta fönstren i vardagsrummet och satte upp rena gardiner.

                         Därefter så började jag på städa av balkongen och satte även ut

                         mina balkongmöbler så nu är allt på plats, så skönt det känns

                         när allt är klart.

                         Så nu ska jag bara ta det lugnt resten av dagen och bara vara.

                         Såg i går att detta vackra träd börjat att blomma lite så i

                         morgon så är det nog fullt med blommor

                          EN BRA OCH SKÖN MÅNDAG SKA NI HA.  

 
 
ansepanse

ansepanse

6 maj 2013 12:00

vad du har varit duktig och i farten redan :)
det jag ska göra nu är att hänga upp tvätten sedan är jag nog ute i trädgården och fixar med något :)
ljuvlig bild
kramar vännen <3

http://kinaguld.blogg.se

 
Malin

Malin

6 maj 2013 12:07

Oj vad duktig och hurtig du är :) Njut nu resten av dagen, det
är du värld :)
Fin bild,dom träden är verkligen fina då dom blommar!
Kramar

http://starchild88.bloggplatsen.se

 
 Irja (Ia,)

Irja (Ia,)

6 maj 2013 13:21

jag hade också önskat att jag var morgonpigg, men eftersom jag jobbat 27 år natt, så sätter de ju sina spår, jag är nog mera en nattmänniska,,,, Idag har jag tvättdag, och nu får man hänga ute tvätten,för nu är snön borta och jag kommer fram till torkställningen,,,, sitt ute och njut av din nystädade balkong, ,,,
Kram Ia,

http://40-Talisten.bloggplatsen.se

 
Spanaren

Spanaren

6 maj 2013 14:09

Men vad är detta för vacker träd?
Himlars så duktig du har varit. Jag har luftat krattan lite men det blåser. Det är nästan 16 grader varmt *härligt*
Njut nu resten av din dag/kram

http://spanaren55.bloggplatsen.se

 
Anita

Anita

6 maj 2013 17:32

Men vet du vännen - även jag har varit lite duktig idag och gjort sånt där som inte sker varje dag. Det känns så skönt. Hade du bott när nu så hade du och jag tagit en kopp kaffe eller hur??
Stor kram till dig vännen min !!

http://htto://resenarskan.bloggplatsen.se

 
Annika

Annika

6 maj 2013 21:40

Oj, vad härligt att ha ett sånt fint träd utanför sitt fönster. Den här årstiden vill man ju knappt gå och lägga sig för det är så underbart ute. Så jag förstår att du kliver upp före tuppen. Kram på dig.

http://www.badtant.bloggo.nu

 
Ruth

Ruth

7 maj 2013 00:05

Här ligger vi efter med trädens prakt, men med denna värmen så exploderar det när som helst. Detta trädet blir otroligt fint när blommorna slår ut, undrar när jag kan få visa upp sådan prakt?
Kram och god natt.

http://bernamis.bloggplatsen.se

 
Cina

Cina

7 maj 2013 08:03

Va duktig du vart som fejat o grejat hela dagen.
Men skönt när det är klart och du kan sitta ute och ta dig en kaffetår.
Visst är det vackra dessa körsbärs blom träden.
Våra håller oxå på att slå ut såg jag igår när jag åkte buss.
Ha en fin dag!

Kramen

http://heavenladyn.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Lillis - 9 februari 2015 08:22


                           Nu är helgen över för denna gång, ganska bra väder                            har vi haft förutom att det blåste som sjutton.                            I dag ser det ut som vi får en vacker dag med sol och          ...

Av Lillis - 6 februari 2015 11:18


                               I dag så är solen framme och visar upp sig så                                härligt, - 1 grad har vi, tyckte att det var riktigt                                skönt ute.                                Stora ist...

Av Lillis - 2 februari 2015 12:05


                                Snön bara vräker ner och det är vitt så                                 långt ögat kan se, tycker att det räcker                                 nu med den vita varan som kommit, men                             ...

Av Lillis - 29 januari 2015 12:24


                              Blött, slaskigt och så halt på vissa ställen, men                               just nu så tittar solen fram lite.                               Nu har jag kommit igång med träningen igen och                      ...

Av Lillis - 25 januari 2015 11:50


                               Har nu varit ute och tagit en promenad, riktigt                                skönt var det och vackert med all snö som                                 kommit.                                Nu under förmiddagen ...

Presentation

Översätt bloggen

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4
5
6 7 8 9 10 11
12
13 14 15 16 17 18
19
20 21 22 23 24 25
26
27 28 29 30 31
<<< Maj 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

Besöksstatistik

RSS

Väder

Live Traffic Feed


Ovido - Quiz & Flashcards