Välkommen till Lillis krypin

Alla inlägg den 8 augusti 2013

Av Lillis - 8 augusti 2013 11:47

                                   I dag så har vi lite svalare ute och det var riktigt skönt,

                                   ser ut som vi kommer att få lite regn.

                                   I går så ringde läkaren och skulle höra hur det var med

                                   tummen och lite bättre har den blivit, inte lika stel som

                                   förut men jag kan fortfarande inte böja på den, så nu

                                   ska jag tillbaka om en månad och då får vi se vad som

                                   händer och sker.

                                   Händer inte så mycket just nu så jag har inget att berätta

                                   om, så det får räcka för i dag.

                                   SNUTTAN OCH JAG ÖNSKAR ER EN BRA TORSDAG  

Presentation

Översätt bloggen

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25
26
27 28
29
30
31
<<< Augusti 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

Besöksstatistik

RSS

Väder

Live Traffic Feed


Ovido - Quiz & Flashcards