Välkommen till Lillis krypin

Alla inlägg den 20 augusti 2013

Av Lillis - 20 augusti 2013 10:30

                            Här i Eskilstuna så rullar dagarna på som vanligt.

                            I dag så har vi en vacker dag med sol, har varit ut

                            på en promenad så varmt och skönt var det.

                            Så typiskt när barnen börjar i skolan igen då brukar

                            det bli fint väder.

                            I går så gjorde jag lite nytta, först tvättade jag

                            och sen gjorde jag rent i mitt skafferiet och även

                            rensade bort lite.

                            Kan ni gissa vad jag hittade, jo jag hittade 2 flaskor

                            rött vin och hur länge dom har legat där har jag ingen

                            aning om, dom låg intill väggen och andra saker stod

                            för.

                             EN SKÖN TISDAG SKA NI ALLA HA.  

Presentation

Översätt bloggen

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25
26
27 28
29
30
31
<<< Augusti 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

Besöksstatistik

RSS

Väder

Live Traffic Feed


Ovido - Quiz & Flashcards