Välkommen till Lillis krypin

Alla inlägg den 6 mars 2014

Av Lillis - 6 mars 2014 11:50

                                  Efter en kall morgon så kom solen fram, men

                                  nu har den försvunnit som en avlöning

                                  Riktigt skönt var det ute och jag känner att

                                  det går åt rätt håll.

                                  Har nu under förmiddagen varit ner och Bowlat

                                  och det går bättre för varje gång och det är

                                  kul.

                                  I går under några timmar så träffade jag min

                                  dotter Carina som var ledig från sitt jobb, så

                                  trevligt och roligt var det.

                                  Ska under eftermiddagen gå ut på en promenad

                                  igen, bäst att hålla igång.

                                    EN BRA TORSDAG ÖNSKAR JAG ER ALLA.  

Presentation

Översätt bloggen

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

Besöksstatistik

RSS

Väder

Live Traffic Feed


Ovido - Quiz & Flashcards