Välkommen till Lillis krypin

Direktlänk till inlägg 10 april 2014

En vacker dag!

Av Lillis - 10 april 2014 11:46

                             Efter några dagars regnande så kom solen äntligen

                             så härligt.

                             Nu har jag varit och bowlat och det gick väl sådär

                             men skam den som ger sig, och så länge jag tycker

                             att det är kul så  tänker jag fortsätta.

                             Ska nu börja att hänga ut mina vinterkläder på

                             vädring och så får dom hänga ute under natten.

                             Efter lunch så ska jag ta mig en riktig långpromenad

                             i det sköna vädret

                              EN BRA OCH SKÖN TORSDAG SKA NI ALLA HA.  

 
 
Spanaren

Spanaren

10 april 2014 12:14

Goa fina Snuttan *puss på dig* Sover hon under täcket så att du ser en bula ibland eller ...
Ha en bra prommis i ditt fina väder. Tjuter i knutarna hos mig av blåsten / kram

http://spanaren55.bloggplatsen.se

 
ansepanse

ansepanse

10 april 2014 12:54

vad härligt det låter :) här är det helmulet och bara + 7,2 grader, så det är inte skönt alls
vilken fin bild på Snuttan :)
ha en fortsatt fin dag och hoppas att du får tag i lite påskris
kramen vännen

http://kinaguld.blogg.se

 
Malin

Malin

10 april 2014 13:46

Åh vilken mysig bild på Snuttan! :)
Du skall hålla på med bowlingen sålänge du tycker det är skoj , sen att det inte går bra alla gånger, det är väl en del i charmen :) bättre lycka nästa gång :)
Kram

http://starchild88.bloggplatsen.se

 
Cina

Cina

11 april 2014 08:16

Inte bara mina katter som vill vara i påslakarna kan jag se.
Dom är för roliga dessa djur.
Klart du håller på så länge det är skoj.
Och det kan inte gå bra jämt det vet du väl ;)
Bara att träna så kommer det gå galant sedan.

Ha en bra dag i regnet.

Kramen min vän.

http://heavenladyn.bloggplatsen.se

 
Susanne

Susanne

11 april 2014 09:40

Så söt lilla Snuttan är :)
Det luktar gott om kläder då dom fått torkat utomhus. Vår torkvinda har gått sönder, dags att köpa en ny..
Att bowla är jättekul

Kramisar

http://beauty-beholder.bloggplatsen.se

 
ansepanse

ansepanse

11 april 2014 12:46

Sv: önskar dig också en bra fredag vännen
kramen

http://kinaguld.blogg.se

 
lotta

lotta

11 april 2014 13:03

Vad söt :)
Är det bara jag som undrar varför katter gillar att krypa under täcken?

http://xn--prisjmfrelse-kcb8w.com

 
Lena Åhgren

Lena Åhgren

11 april 2014 17:29

Fin bild på snuttan.
Önskar dig en trevlig helg!
Kram!

http://min-bloggis.bloggplatsen.se

 
Ruth

Ruth

11 april 2014 22:23

Värmen skall komma på riktigt nu enligt väderspåarna. Så fram med utemöblerna och njut i värmen. Så gullig Snuttan är där hon kikar fram under täcket haha, varmt och gott där.
Önskar dig en fin helg / kramen.

http://bernamis.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Lillis - 9 februari 2015 08:22


                           Nu är helgen över för denna gång, ganska bra väder                            har vi haft förutom att det blåste som sjutton.                            I dag ser det ut som vi får en vacker dag med sol och          ...

Av Lillis - 6 februari 2015 11:18


                               I dag så är solen framme och visar upp sig så                                härligt, - 1 grad har vi, tyckte att det var riktigt                                skönt ute.                                Stora ist...

Av Lillis - 2 februari 2015 12:05


                                Snön bara vräker ner och det är vitt så                                 långt ögat kan se, tycker att det räcker                                 nu med den vita varan som kommit, men                             ...

Av Lillis - 29 januari 2015 12:24


                              Blött, slaskigt och så halt på vissa ställen, men                               just nu så tittar solen fram lite.                               Nu har jag kommit igång med träningen igen och                      ...

Av Lillis - 25 januari 2015 11:50


                               Har nu varit ute och tagit en promenad, riktigt                                skönt var det och vackert med all snö som                                 kommit.                                Nu under förmiddagen ...

Presentation

Översätt bloggen

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

Besöksstatistik

RSS

Väder

Live Traffic Feed


Ovido - Quiz & Flashcards