Välkommen till Lillis krypin

Direktlänk till inlägg 28 april 2014

En varm dag!

Av Lillis - 28 april 2014 10:35

                              Vilken kanon helg vi haft med riktig sommar värme,

                              och det är bara att slappa och ha det skönt i solen.

                              Även i dag så är det varmt och skönt.

                              Började nya veckan med att besöka tvättstugan i

                              några timmar.

                              I går eftermiddag så tittade Karin över i några

                              timmar och det var trevligt.

                              Efter lunch så ska jag gå ut och sätta mig på någon

                              bänk och njuta.

                              HA DET GOTT OCH TA REDA PÅ DAGEN.  

 
 
ansepanse

ansepanse

28 april 2014 11:29

och jag ska ut i trädgården och fixa, hinner inte riktigt att ta igen mig nu, men senare fram i veckan måste jag ta det lugnt, jag är helt slutkörd nu, känner jag
ha en fin dag vännen
kramen <3

http://kinaguld.blogg.se

 
Ruth

Ruth

28 april 2014 12:37

Du har så rätt, sätt dig på en bänk ute och njut av fågelkvitter och naturen som kämpar sig fram emot sommarskrud. Önskar dig en fin dag/ kramen.

http://bernamis.bloggplatsen.se

 
Spanaren

Spanaren

28 april 2014 15:18

Ja man vill bara vara ute :-)
Fin bild!
Ha en bra dag/kram

http://spanaren55.bloggplatsen.se

 
TantGlad

TantGlad

28 april 2014 16:05

Det har värkligen varit en kanonhelg med skön värme.
Må så gott och ha en ny fin vecka nu!
Kraaam!

http://TantGlad.bloggo.nu

 
Malin

Malin

28 april 2014 16:25

Härlig bild med härliga färger :)
Skönt att ha tvätten avklarad!
Ja passa på att njut för allt i världen nu av dessa dagar :D helt underbart!
Kramar

http://starchild88.bloggplatsen.se

 
Anita

Anita

28 april 2014 16:50

Härligt väder har vi också. Har inte tvättat idag men några fönster har blivit rena. Känns bra. Ha det gott vännen min !! Kram från mig

http://tillbakablick.bloggplatsen.se

 
ansepanse

ansepanse

29 april 2014 12:50

Sv: jo, fästingar är äckliga, din Snuttan är väl innekatt helt och hållet? så hon får ju inga fästingar då förstås
ha en fortsatt bra dag vännen
kramar

http://kinaguld.blogg.se

 
Annika

Annika

29 april 2014 19:54

Nu hoppas jag att vi får lika fint över Valborg men det såg inge vidare ut tyvärr. Vilket fall som helst så hoppas jag att du får en fin Valborgskväll.
Kram på dig.

http://www.badtant.bloggo.nu

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Lillis - 9 februari 2015 08:22


                           Nu är helgen över för denna gång, ganska bra väder                            har vi haft förutom att det blåste som sjutton.                            I dag ser det ut som vi får en vacker dag med sol och          ...

Av Lillis - 6 februari 2015 11:18


                               I dag så är solen framme och visar upp sig så                                härligt, - 1 grad har vi, tyckte att det var riktigt                                skönt ute.                                Stora ist...

Av Lillis - 2 februari 2015 12:05


                                Snön bara vräker ner och det är vitt så                                 långt ögat kan se, tycker att det räcker                                 nu med den vita varan som kommit, men                             ...

Av Lillis - 29 januari 2015 12:24


                              Blött, slaskigt och så halt på vissa ställen, men                               just nu så tittar solen fram lite.                               Nu har jag kommit igång med träningen igen och                      ...

Av Lillis - 25 januari 2015 11:50


                               Har nu varit ute och tagit en promenad, riktigt                                skönt var det och vackert med all snö som                                 kommit.                                Nu under förmiddagen ...

Presentation

Översätt bloggen

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

Besöksstatistik

RSS

Väder

Live Traffic Feed


Skapa flashcards