Välkommen till Lillis krypin

Direktlänk till inlägg 21 december 2009

Måndag igen!

Av Lillis - 21 december 2009 12:02

 Ännu mera snö har vi fått i natt,men det är bara-7 grader så det är inte så kallt

 Det var ganska så skönt ute.Har varit och handlat hem det sista i matväg som ska vara till julen så nu är det fixat.

 Tittade på Anna Anka i går kväll och kan förstå att folk retar sig på henne, vilken syn hon har på oss Svensak kvinnor. Läste på löpsedlarna att det blivit tittar storm efter hennes program och det kan jag förstå jag satt och retade upp mig lite garnn

Önskar er alla en fortsatt bra dagoch kväll  

 
 
Lena

Lena

21 december 2009 13:31

Hej Lillis!
Det programmet såg jag inte igår.Här är det- 13 g kallt,burr.Visst är det fint med all snö som kommit.Nu känner man julstämningen,precis så här ska det vara till jul.Men sen kan den gärna få försvinna,hihi!då vill man ha vår.Ikväll ska jag titta på kunga familjen kl.20.00,det är så roligt att se dom.
Ha det bra denna Måndag vännen!
Sköt om dig kramar Lena/

http://lenaochpudlarnas-blogg.bloggagratis.se

 
Yvonne R

Yvonne R

21 december 2009 15:01

Från mig till dig sänder jag en önskan om en underbart härlig JUL!!

http://yvonne.bloggagratis.se

 
e-k

e-k

21 december 2009 15:16

Tittade inte själv på TV igår kväll men hon är ett hett ämne

Ha en fortsatt bra dag

http://www.steeperz.com

 
Monica

Monica

21 december 2009 15:51

Anna Anka har jag aldrig tittat på, jag visste inte ens att hon existerade förrän i höstas när jag läste en blogg och då trodde jag först att det hade med kalle Anka att göra...så okunnig var jag.

Ha en bra kväll!

http://violett.bloggplatsen.se

 
Skomakar Lisa

Skomakar Lisa

21 december 2009 16:18

Jaa du vännen !!!
Jag tittade också på Anna Anka igår och höjer inte på ögonbryna längre för hennes dumheter. Läste en intervju med henne, på nätet, för ett tag sen då hon sa att hon ser till att tjäna pengar sen hon var med i serien "Hollywoodfruarna" där de använde en sån här stil mot "vanliga människor". Det ingick i manus att spela översittare mot vanlig människor och förlöjliga alla utan för Hollywood. När Anna märkte att hon kunde fortsätta i den stilen efter den seriens slut och att hela världen började skriva om henne och reta sig på henne så gjorde hon det till sin affärsidé och tjänar otroliga pengar på det.
Jag tycker hon är osmaklig hela människan och förstår inte att hon vill tjäna pengar på att vara så "kocko" .... men så är det ....

Ha nu en mysig kväll vännen !!! I kväll är det Livet på Fagervik och det ska jag se.
KRam från mig !!!

http://skomakarlisa.bloggplatsen.se

 
Lena

Lena

21 december 2009 19:16

Hej vännen!
Det är på 1:ans kanal kl.20.00.Visst är det gott med lite varm glögg i den här kylan.
Ha det så mysigt du och Snuttan!
Kraaaaam

http://lenaochpudlarnas-blogg.bloggagratis.se

 
Cina

Cina

21 december 2009 19:21

Ja men du den där ANNA ANKA är det något allvarligt fel på. Henne vill jag inte ens se på. Usch vilken avskyvärd människa!

-14 grader här hela dagen idag!

Kramen

http://heavenladyn.bloggplatsen.se

 
Sussi

Sussi

21 december 2009 20:37

Jag tror att det är den reaktionen Anna Anka är ute efter..
Hon gillar nog att provocera!
Jag kan inte bestämma mig för om jag ska beundra henne eller skratta åt henne..

Kramisar

http://allt-om-inget.bloggagratis.se

 
Kram Ruth

Kram Ruth

21 december 2009 20:39

Har inte tittat på ett enda program med kvack, kvack, har läst så mycket om henne på nätet så bara jag ser nyllet mår jag illa. Kylan ger inte vika här, nu -23*, skall komma mera snö också.
Ha en fortsatt fin kväll !

http://bernamis.bloggplatsen.se

 
Lena

Lena

21 december 2009 21:12

Åh Lillis förlåt!det stog fel i min tidning Arbetarbldet.Det var inte kunga familjen ,det var ju Fagevik som vanligt.Dom måste ha skrivit fel.Ursäkta att jag lurade dig,hihi!
Kramen

http://lenaochpudlarnas-blogg.bloggagratis.se

 
av irja

av irja

22 december 2009 00:02

Hej Lillis!
Ja denna Anka, hon är ju för mycket,Hon kan ju inte ha alla hemma.Som vi säger här uppe i Norrland.
Nu har även vi fått snö, igen Kul, men allt behöver ju inte snöa på en gång. KRAM IA***

http://40-talisten

 
Marianne

Marianne

22 december 2009 20:57

Jag har inte tid att kolla på sådana program. Och jag förmodar att jag inte missar ngt heller.
ha det gott

http://www.ekoxenskennel.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Lillis - 9 februari 2015 08:22


                           Nu är helgen över för denna gång, ganska bra väder                            har vi haft förutom att det blåste som sjutton.                            I dag ser det ut som vi får en vacker dag med sol och          ...

Av Lillis - 6 februari 2015 11:18


                               I dag så är solen framme och visar upp sig så                                härligt, - 1 grad har vi, tyckte att det var riktigt                                skönt ute.                                Stora ist...

Av Lillis - 2 februari 2015 12:05


                                Snön bara vräker ner och det är vitt så                                 långt ögat kan se, tycker att det räcker                                 nu med den vita varan som kommit, men                             ...

Av Lillis - 29 januari 2015 12:24


                              Blött, slaskigt och så halt på vissa ställen, men                               just nu så tittar solen fram lite.                               Nu har jag kommit igång med träningen igen och                      ...

Av Lillis - 25 januari 2015 11:50


                               Har nu varit ute och tagit en promenad, riktigt                                skönt var det och vackert med all snö som                                 kommit.                                Nu under förmiddagen ...

Presentation

Översätt bloggen

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5
6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25
26
27
28 29 30 31
<<< December 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

Besöksstatistik

RSS

Väder

Live Traffic Feed


Ovido - Quiz & Flashcards