Välkommen till Lillis krypin

Direktlänk till inlägg 25 mars 2010

Tillbaka igen!

Av Lillis - 25 mars 2010 09:59

 Nu har jag varit och hämtat datorn på morgonen, inga större fel utan det var några småsaker som behövdes åtgärdas. Men vad jag har saknat min dator,det är inte klokt vad beroende man blir.

Vad har jag gjort under tiden, i måndags så hade vi kanon väder så då var jag ute så mycket som möjligt och på eftermiddan så var jag över till mitt barnbarn Maria.

Har fått lite gjort nu när jag inte haft någon dator har rensat i skåp och slängt massa saker som bara stod och skräpade och som ingen ville ha.

Här i Eskilstuna har snön försvunnit ganska så mycket eftersom det regnade på tisdan.

Måste få säga att jag saknat er väldigt mycket

Ha en bra torsdag

 
 
Skönhetsbloggen!

Skönhetsbloggen!

25 mars 2010 10:10

Vad skönt med regn som släpper fram våren lite mer. :) Ha en fin torsdag!

http://frida.blogg.se

 
Cina

Cina

25 mars 2010 10:29

Ohhh välkommen tillbaks. Har saknat dig ska du veta.
Och visst blir man beroende av datorn helt klart!
Skönt att det inte var något allvarligt fel.
Jag fick virus i min igår men det fick jag bort tack o lov. Det finns virus på facebook!

Snö har vi då kvar kan jag säga finns hur mycket som helst!

Ha en fin dag!

Kramen

http://heavenladyn.bloggplatsen.se/heavenla

 
Ingen bild

Love

25 mars 2010 10:46

Kul att du är här igen, för varje dag så försöker jag läsa mina vänners bloggar och jag har saknat dig. Även om jag inte skriver kommentarer så ofta så är det kul att följa dig. Hoppas vi kan ses i Örebro i vår. Det är en väldigt vacker stad och konditori Vasa är *****.
Vi är nog många som äter våfflor i dag och jag ska dela dom med man, barn och barnbarn.
Helgen är snart här och jag hoppas det blir en skön vårhelg för dig.
Kram
Love.

 
gerty

gerty

25 mars 2010 10:47

Välkommen tillbaka, så bra att datorn är fixad

http://bloggplatsen, se

 
attis

attis

25 mars 2010 10:57

Hej goa vännen. Jag har saknat dej oxå. Visst är det hemskt vad man blir frustrerad utan dator. Nu har jag beställt tyget. Ha en toppen dag.
Bamsekram

http://attisblogg.blogg.se

 
av Irja

av Irja

25 mars 2010 11:41

Kära Lillis !!!
Trevligt att ha dig här igen,saknat dig min käre vän!!!! det är ju bra att regnet duschar bort allt gammalt dynga,luften blir som renare då....Just nu en fin och solig vårig våffeldag, men ingen vårvärme precis bara +2grader varmt, och metrologen har lovat oss mera snö till helgen,fy usch,,,,, men det är vi ju vana vid..... Tids nog, blir det sommar,det är ju bra att det inte tinar bort samtidigt, vilken översvämning det då skulle bli !!!!! Idag ska jag baka våfflor,och ta fram jordgubbar från frysen, och njuta och vänta på sommaren......HA en underbar härlig VÅRDAG>>>

http://40-Talisten .bloggplatsen.se

 
Margit

Margit

25 mars 2010 15:40

hej Lillis!!!
trevligt o roligt att åter DU ÄR PÅ BANAN!!!/Bloggen!!! Förstår att du saknat datorn..och vi har saknat dej!!!
Lasse o jag är nu i E-tuna, ligger kvar över natten...Det kommer lite bilder senare vad vi har gjort/gör...här...
Fantstiskt vad snön har smält undan!! Och inte mera sjö än vad det är, bara på vissa ställen...
Kramen min vän!!!

http://margitholm.blogg .se

 
Marianne

Marianne

25 mars 2010 18:54

Välkommen tillbaka efter ditt lilla uppehåll. Ja även datorer behöver en genomgång och lite service ibland. Jag behöver också rensa bland skåpen och kasta sånt som bara står och tar plats.
ha det gott

http://www.ekoxenskennel.se

 
Lena

Lena

25 mars 2010 20:36

Hej Lillis.
Vad bra att du fått tillbaka din dator.Ja men visst är det väl tråkigt att vara utan den.Min stora dator är på lagning igen,men nu lånar jag sonens lill data(inget roligt).Mycket jobb fortfarande och jag är väldigt trött men annars så är det bra med oss alla.Hoppas det är bra med dig med.Längtar så till våren,gör inte du det?
Ha det gott nu vännen så hörs vi!
Många kramar

http://lenaochpudlarnas-blogg.bloggagratis.se

 
Monica

Monica

25 mars 2010 21:33

Skönt att du är tillbaka igen, jag har saknat dej.

Nu är det snart läggdags för mej så jag säjer... GOD NATT!

http://violett.bloggplatsen.se

 
Skomakar Lisa

Skomakar Lisa

25 mars 2010 22:59

Joo du, man får mycket gjort när datorn inte finns. Min var trasig i 3,5 månader fast efter ett par veckor så lånade jag mitt barnbarn lilla bärbara som han inte behövde. Och så kunde jag ju sitta vid gubbens men gjorde inte det så ofta.

Nu skall jag gå till sängs efter en städdag.
KRam på dig vännen !!!

http://skomakarlisa.bloggplatsen.se

 
Sussi

Sussi

26 mars 2010 07:51

Vad härligt att du är tillbaka igen. Men visst är det så, när man inte har någon dator känner man sig väldigt låst! Kan inte ens tänka mig vad man gjorde innan datorn?? hihi

Ha en mysig fredag
Kramisar

http://allt-om-inget.bloggagratis.se

 
Ingen bild

Glimz

26 mars 2010 10:52

Gött att du fått tillbaka din dator :)
KramKram

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Lillis - 9 februari 2015 08:22


                           Nu är helgen över för denna gång, ganska bra väder                            har vi haft förutom att det blåste som sjutton.                            I dag ser det ut som vi får en vacker dag med sol och          ...

Av Lillis - 6 februari 2015 11:18


                               I dag så är solen framme och visar upp sig så                                härligt, - 1 grad har vi, tyckte att det var riktigt                                skönt ute.                                Stora ist...

Av Lillis - 2 februari 2015 12:05


                                Snön bara vräker ner och det är vitt så                                 långt ögat kan se, tycker att det räcker                                 nu med den vita varan som kommit, men                             ...

Av Lillis - 29 januari 2015 12:24


                              Blött, slaskigt och så halt på vissa ställen, men                               just nu så tittar solen fram lite.                               Nu har jag kommit igång med träningen igen och                      ...

Av Lillis - 25 januari 2015 11:50


                               Har nu varit ute och tagit en promenad, riktigt                                skönt var det och vackert med all snö som                                 kommit.                                Nu under förmiddagen ...

Presentation

Översätt bloggen

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5
6
7
8 9 10
11
12
13
14
15 16
17
18 19 20 21
22
23
24
25 26 27
28
29 30 31
<<< Mars 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

Besöksstatistik

RSS

Väder

Live Traffic Feed


Ovido - Quiz & Flashcards