Välkommen till Lillis krypin

Direktlänk till inlägg 27 mars 2010

Tunika!

Av Lillis - 27 mars 2010 11:24

I går när jag var nere på stan så tittade jag på en tunika som jag tyckte mycket om

men jag köpte den inte. I morse när jag vaknade så tänkte jag på tunikan så jag gick ner på stan när dom öppnade för att se om den fanns kvar och det gjorde den, så i dag fick den följa med hem.

Nu är Let's dance över för denna gång tyckte att dom var värdiga vinnare bägge två.

I kväll så kommer Rita hem till mig då ska vi äta lite gott och ta ett glas vin och

efter det så blir det väl att vi tittar på körslaget.

 Här har det regnat en stund på förmiddagen

En bra lördag önskar jag er alla  

 
 
zaida

zaida

27 mars 2010 11:37

snygg !

http://zaida.devote.se

 
attis

attis

27 mars 2010 12:22

Den var snygg. Hon hade tagit nästan 200 bilder på resan så det gäller att välja *fniss* Ha det så trevligt ikväll. Det låter mysigt.
Kramen

http://attisblogg.blogg.se

 
Sussi

Sussi

27 mars 2010 12:55

En mycket snygg tunika. Tur att den fanns kvar. Ibland är det så att man måste sova på saken ;-)

Att Mattias vann måste jag nog säga var en liten överraskning. Claudia hade varit överlägsen innan men i finalen var Mattias bäst :-)

Kramisar

http://allt-om-inget.bloggagratis.se

 
Ingen bild

Love

27 mars 2010 14:13

Hej Lillis!
En tunika helt i min smak. Tur att den fanns kvar.
Jag brukar ju också vänta och sen ångra mig men tunikor är mina favoriter så det blir nog att gå på jakt efter fler när ryggen orkar. Jag lämnade ju en del kläder i Thailand så det behövs fyllas på i garderoben.
Vad sägs om en träff i Örebro i slutet av april?
Då har jag nog tinat upp.
Ha det bra vännen.
Kram
Love.

 
Glimz

Glimz

27 mars 2010 14:15

Bra köp Lillis, mycket bra! Tänk på att skämma bort dig själv, för det är jag säker på att ingen annan gör ;) Jag tycker att man är värd att få unna sig lite saker här o där :) En härlig lördag!
Kramizen

http://ninz.bloggagratis.se

 
Marianne

Marianne

28 mars 2010 00:14

Det var en snygg tunika du har köpt.
Jag hoppas du har haft en trevlig kväll.
ha det gott

http://www.ekoxenskennel.se

 
Sussi

Sussi

28 mars 2010 10:17

Jag visste inte att påskliljor var giftiga. Så jag förstår verkligen att du inte vill köpa några såna. Det går ju inte att gömma blommor heller. Katterna kommer ju upp överallt!! ;-)

Ha en fin söndag
Kramisar

http://allt-om-inget.bloggagratis.se

 
Cina

Cina

28 mars 2010 12:28

Snygg är den....även jag har kollat på denna.
Eller kanske den var snar lik denna.
ja vilken tabbe de gjorde igår kväll på körslaget.

Ha en fin söndag!

Kramen

http://heavenladyn.bloggplatsen.se/heavenla

 
av Irja

av Irja

28 mars 2010 14:03

Kära Lillis !!!
Den tunkan är mycket snygg,passar bra till vita byxor,om sommaren......När det blir någon sommar,hos dig regnar snön iallafall bort,oss mig kommer det mer snö,,,,,Nej,nej det är inget aprilskämt....LER...HA en fortsatt trevlig helg...KRAM/IA......

http://40-Talisten .bloggplatsen.se

 
Ruth

Ruth

28 mars 2010 15:20

En mycket användbar och enkel tunika/klänning, den kommer du att få mycket användning för tror jag. Var på partaj i gårkväll så jag missade Körslaget, men det går ju i repris.
Ha en fin söndag / kramen

http://bernamis.bloggplatsen.se

 
Skomakar-Lisa

Skomakar-Lisa

28 mars 2010 20:35

Åh, vad fin den är din nya tunika.
Blått är fint ... Det är min älsklingsfärg.
Ha det gott min vän !!!
Kram från mig !!!

http://skomakarlisa.bloggplatsen.se

 
Margit

Margit

28 mars 2010 20:37

Hej Lillis!!!
VILKEN TUR...at TUNIKAN fanns kvar!! Mycket snygg, härlig blåfärg också!!!
Denna säsong har jag inte kollat på Lets Dance kontinuerligt...sett "bara bitvis o ibland"...
Ja det vore trevligt att vi...får vara med och träffa bloggvänner i April!!
Tänk vad vi är många "som har lärt känna varandra"!!! Och så många nya GOA vänner vi blivit!!! Bloggen är bra!!
I morron, måndag så blir det över dagen en runda till E-tuna. Skall på ett möte på jobbet på eftermiddan...
Kramen vännen!!!

http://margitholm.blogg.se

 
Glimz

Glimz

28 mars 2010 23:00

Har du invigt tunikan? En fortsatt go kväler :)
Kramizen

http://ninz.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Lillis - 9 februari 2015 08:22


                           Nu är helgen över för denna gång, ganska bra väder                            har vi haft förutom att det blåste som sjutton.                            I dag ser det ut som vi får en vacker dag med sol och          ...

Av Lillis - 6 februari 2015 11:18


                               I dag så är solen framme och visar upp sig så                                härligt, - 1 grad har vi, tyckte att det var riktigt                                skönt ute.                                Stora ist...

Av Lillis - 2 februari 2015 12:05


                                Snön bara vräker ner och det är vitt så                                 långt ögat kan se, tycker att det räcker                                 nu med den vita varan som kommit, men                             ...

Av Lillis - 29 januari 2015 12:24


                              Blött, slaskigt och så halt på vissa ställen, men                               just nu så tittar solen fram lite.                               Nu har jag kommit igång med träningen igen och                      ...

Av Lillis - 25 januari 2015 11:50


                               Har nu varit ute och tagit en promenad, riktigt                                skönt var det och vackert med all snö som                                 kommit.                                Nu under förmiddagen ...

Presentation

Översätt bloggen

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5
6
7
8 9 10
11
12
13
14
15 16
17
18 19 20 21
22
23
24
25 26 27
28
29 30 31
<<< Mars 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

Besöksstatistik

RSS

Väder

Live Traffic Feed


Ovido - Quiz & Flashcards