Välkommen till Lillis krypin

Direktlänk till inlägg 4 maj 2010

Tisdag!

Av Lillis - 4 maj 2010 12:19

 Ännu en vacker dag,man bara njuter av att gå och titta på allt det vackra. Har varit ute på en riktig långpromenad behöver få bort kärlekshandtagen som jag fått av allt godis ätande.

 I går kväll så var bloggen helt knäpp, kom inte in på vissa bloggar

 Har inget mer att skriva om i dag, men jag visar några kort från Smörparken och så återkommer jag i morgon

  Ha det gott så länge och var rädda om er     

 
 
Margit

Margit

4 maj 2010 17:47

Tack Lillis för de fina bilderna från Smörparken som du delar med oss! SÅ vacert!!!
Kramen!!

http://margitholm.blogg.se

 
Monica

Monica

4 maj 2010 19:05

Fina kort du visar idag på din blogg, alltid roligt att titta på kort från olika platser i vårt avlånga land.

Ha en fin kväll!!

http://violett.bloggplatsen.se

 
Ruth

Ruth

4 maj 2010 23:31

Smörparken var ett bra namn, så gult av liljor, så fint sååå. En vacker fontän, ja helt klart härliga foton som jag tackar för.
Kramen

http://bernamis.bloggplatsen.se

 
Glimz

Glimz

5 maj 2010 00:14

Det betyder att det är mer av dig att tycka om & själv intalar jag mig själv att....dem har not aaalltid suttit där, jag har bara inte märkt det tidigare ha ha ha ha
Kram på dig vännen!

http://ninz.bloggagratis.se

 
Sussi

Sussi

5 maj 2010 08:35

Jag skulle också behöva gå ut och promenera..
Det är väl något man har tid med när man blir arbetslös kanske ;)

Jag hade också kraftiga problem med bloggplatsen i förrgår.

Kramisar

http://allt-om-inget.bloggagratis.se

 
gerty

gerty

5 maj 2010 09:01

Så fina bilder, dom får en att hoppas på lite mer värme

http://bloggplatsen, se

 
Cina

Cina

5 maj 2010 09:44

Såååå fina bilder!
Nu är det fint ute med alla blommor!
Kramen

http://heavenladyn.bloggplatsen.se/heavenla

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Lillis - 9 februari 2015 08:22


                           Nu är helgen över för denna gång, ganska bra väder                            har vi haft förutom att det blåste som sjutton.                            I dag ser det ut som vi får en vacker dag med sol och          ...

Av Lillis - 6 februari 2015 11:18


                               I dag så är solen framme och visar upp sig så                                härligt, - 1 grad har vi, tyckte att det var riktigt                                skönt ute.                                Stora ist...

Av Lillis - 2 februari 2015 12:05


                                Snön bara vräker ner och det är vitt så                                 långt ögat kan se, tycker att det räcker                                 nu med den vita varan som kommit, men                             ...

Av Lillis - 29 januari 2015 12:24


                              Blött, slaskigt och så halt på vissa ställen, men                               just nu så tittar solen fram lite.                               Nu har jag kommit igång med träningen igen och                      ...

Av Lillis - 25 januari 2015 11:50


                               Har nu varit ute och tagit en promenad, riktigt                                skönt var det och vackert med all snö som                                 kommit.                                Nu under förmiddagen ...

Presentation

Översätt bloggen

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3 4 5 6 7
8
9
10 11 12 13 14 15 16
17 18
19
20
21
22
23
24 25 26 27 28 29
30
31
<<< Maj 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

Besöksstatistik

RSS

Väder

Live Traffic Feed


Ovido - Quiz & Flashcards