Välkommen till Lillis krypin

Direktlänk till inlägg 6 oktober 2010

Stressig morgon!

Av Lillis - 6 oktober 2010 11:06

 En superstressig morgon, 8,15 skulle jag vara hos tandläkaren på Mälarsjukhuset, kl:9,30 hos Carna på dam friseringen för att klippa mig.

Även fast jag är morgonpigg så tycker jag om att ta det lugnt på morgonen, gå och strosa i morgonrocken en stund. Jag tycker att hela dagen blir förstörd när mina rutiner rubbas, sedan är jag en sådan person  som inte kan stressa.

Nog talat om detta. Än så länge så lyser solen med sin frånvaro men jag tyckta att det var ganska så skönt ute, blåser inte så farligt i dag.

I kväll så ska jag titta på Bonde söker fru och se vad det leder till.

Avslutar med ett kort på Snuttan när hon ligger i garderoben och får sin skönhetssömn

                    En bra dag till er alla  

 
 
Cina

Cina

6 oktober 2010 11:26

Usch ja finns det något värre än att stressa på morgonen....nääää. Ja går oxå runt i morgonrocken på morgonen och mina rutiner får inte rubbas för då blir hela dagen upp o ner. Därför tar jag aldrig några tider på morgonen....eller jag försöker undvika det.

Härligt att vara nyklippt.
Ingen sol här heller bara mörkt grått o blåsigt.
De sa på radion att det skulle bli sol men näääää det tror jag vad jag vill på.

Ja bonde söker fru ska jag oxå så.
Verkar bara töntar med men men kan ju bli kul för det....hahaaaaa.

Ha en fin dag!

Kramen

http://heavenladyn.bloggplatsen.se

 
Ingen bild

Love

6 oktober 2010 11:58

Jag blev också väckt tidigt av gubbar som kom för att såga ner träd på tomten. Risk finns annars att dom kan rasa över taket om det blir storm.
I vår familj är det Leif som åkt till tandläkaren i dag. Att stressa på morgonen är en fasa och går inte här. Jag måste låta mina tabletter värka så jag kan röra mig och får ta allt väldigt lugnt.
Du vet om problemet här och jag mår verkligen jättedåligt för det blir bara värre o värre.
Skulle vilja sova hela dagarna min kraft är slut.
Vet inte vad jag ska göra och är rädd för att inte klara den här situationen.
Nej fy vad jag låter pessimistisk får skärpa till mig. Har mycket att vara tacksam för bla att du är min vän.
Ska bjuda in trädfällarna på kaffe nu.
Mys o ha det bra i dag.
Kram
Love.

 
Lena

Lena

6 oktober 2010 12:11

Här har du en till som inte gillar stress,och absolut inte på morgonen.Det är så skönt att gå omkring i morgonrocken ett tag innan man sätter fart.Gullig Snuttis:)
Kram

http://lenaochpudlarnas-blogg.bloggagratis.se

 
Ingmarie

Ingmarie

6 oktober 2010 14:12

Jag gillar inte heller att stressa på morgonen
Ha en fin dag

http://mimmiros.blogg.se

 
Kerstin

Kerstin

6 oktober 2010 15:40

Ja har en gubbe som ska t tandis i morgon, han ska få titanskruvar (undrar om han har ont efter)
Jag vill oxå ta det lungt på morgonen, särskilt nu när min kropp värker av protest mot väder och vind. I dag stoppade jag i allafall vantar i fickorna inför nästa hundpromenad. Fy vad kallt det blivit nu!
Ha det så jättebra bra min nätvän.

http://farna.bloggplatsen.se .bloggplatsen.se

 
Malin

Malin

6 oktober 2010 17:41

Jag gillar inte heller att få mina rutiner rubbade, usch för stressiga morrnar :) Hoppas det gick bra hos tandläkaren!
Söt bild på Snuttan!
kram kram

http://sugarpie88.bloggplatsen.se

 
Ingen bild

Anita

6 oktober 2010 18:22

Jag är också morgonpigg men som du säger .... Kan inte jäkta utan vill gå omkring och göra ingenting tills jag själv bestämmer vad jag skall göra. Hela dagen blir faktiskt förstörd om man hars för många saker att uträtta det första man gör på morgonen. Där är vi lika.
Stora kramen från mig !!!

 
Kerstin

Kerstin

6 oktober 2010 18:48

Hej igen! Jo Bonden blir det här med i kväll och vår avresa blir så snart vi kan, har inte huset klart än. Värmepump ska in tex.
Runt månadsskiftet är det tänkt i alla fall

http://farna.bloggplatsen.se .bloggplatsen.se

 
Monica

Monica

6 oktober 2010 18:59

Hoppas att din dag har varit bra trots stress på morgonen.

Snart är det tv-tajm:)

Kram

http://violett.bloggplatsen.se

 
Glimz

Glimz

6 oktober 2010 21:47

Usch, stress är inte nyttigt. Hoppas dagen blev lite lugnare sen :) Vilken fin bild på Snuttan!
Kram

http://ninz.bloggagratis.se

 
Ruth

Ruth

6 oktober 2010 23:28

Jag tycker över lag att det är jobbigt hela dagen om man har en tid att passa, då kommer jag mig inte för något. Tror det beror på att man inte jobbar längre, utan tar dagen som den kommer. Morgonrutinerna är så viktiga, annars är hela dagen förstörd.
Kramen

http://bernamis.bloggplatsen.se

 
Lena

Lena

7 oktober 2010 08:33

Jaa men fy vilket höstrusk det är här.Och jag som tänk gå ut på en långis med Alina och ta lite bilder i statsparken.Jadå Lillis jag ska klappa henne från dig,fniss.Ha dig en mysig inne dag,eller går du ut ändå på din vanliga promenad.Ja det är ju klart,det finns inget dåligt väder,bara dåliga kläder.
Kramis dig:)

http://lenaochpudlarnas-blogg.bloggagratis.se

 
Sussi

Sussi

7 oktober 2010 08:50

Jag har fått en sån morgonrutin jag med nu när man är hemma. Fasar lite inför att få den förstörd. Det är ju så skönt att ha sovmorgon och gå och vanka i morgonrock ett tag ;)
Jag kanske får jobba kväll istället..?

Snuttan är söt som vanligt :)

Kramisar

http://allt-om-inget.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Lillis - 9 februari 2015 08:22


                           Nu är helgen över för denna gång, ganska bra väder                            har vi haft förutom att det blåste som sjutton.                            I dag ser det ut som vi får en vacker dag med sol och          ...

Av Lillis - 6 februari 2015 11:18


                               I dag så är solen framme och visar upp sig så                                härligt, - 1 grad har vi, tyckte att det var riktigt                                skönt ute.                                Stora ist...

Av Lillis - 2 februari 2015 12:05


                                Snön bara vräker ner och det är vitt så                                 långt ögat kan se, tycker att det räcker                                 nu med den vita varan som kommit, men                             ...

Av Lillis - 29 januari 2015 12:24


                              Blött, slaskigt och så halt på vissa ställen, men                               just nu så tittar solen fram lite.                               Nu har jag kommit igång med träningen igen och                      ...

Av Lillis - 25 januari 2015 11:50


                               Har nu varit ute och tagit en promenad, riktigt                                skönt var det och vackert med all snö som                                 kommit.                                Nu under förmiddagen ...

Presentation

Översätt bloggen

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4 5 6 7 8
9
10
11 12 13 14 15
16
17
18 19 20 21 22
23
24
25 26 27 28 29
30
31
<<< Oktober 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

Besöksstatistik

RSS

Väder

Live Traffic Feed


Ovido - Quiz & Flashcards