Välkommen till Lillis krypin

Direktlänk till inlägg 10 december 2010

Garn!

Av Lillis - 10 december 2010 12:02

 Karin ringde på morgonen och undrade om jag ville följa med till ÖB och det tar inte så lång tid att övertala mig.

 Köpta garn så nu ska jag försöka mig på att sticka en Tubsjal, kan ju vara ganska så skönt att varva julstressen och handarbet ocj jag hinner med det ja ska göra till jul i alla fall.

 I dag så har vi -10, solen är framme och tyckte nog att det var ganska behagligt ute.

   Önskar er alla en bra helg  

 
 
Cina

Cina

10 december 2010 12:20

Ja men titta det vart det svarta.
Ja blir nog snyggt.
Bara att sätta igång nu då o harva på.
Du hinner nog klart före mig tycker inte det tar sig något.
Fast jag har inte stickat på 2 dagar nu!

Ha en fin fredag!

Kramen

http://heavenladyn.bloggplatsen.se

 
Margit

Margit

10 december 2010 12:29

Så trevligt att få åka med karin till Ö o B. Ha det så gott!!
Det blev en skön skogspromenad för mej...nästan 1 timme i sakta mak, Hunden skille ju springa in i skogen och kola och lukta. Så då blir dte i långsam takt.
Kramen till dej!!!

http://margitholm.blogg.se

 
Lena

Lena

10 december 2010 13:53

Jag önskar dig detsamma.Ja ta det lugnt du det blir jul ändå.Önskar att jag oxå kunde sticka,det är ju så bra att ha någonting att pyssla med.
Ha det gott!
Kram

http://lenaochpudlarnas-blogg.bloggagratis.se

 
Malin

Malin

10 december 2010 17:39

Jätte fin färg du ska använda:) Lär bli kanon snyggt! Önskar dig en fin kväll! Kramar

http://sugarpie88.bloggplatsen.se

 
Monica

Monica

10 december 2010 17:44

ÖB är en rolig affär att besöka, billigt och mycket har dom att välja på.Hoppas att du har haft en trevlig dag med din väninna Karin.
Nu ska jag strax gå in till min grannfru och gratta henne på födelsedagen....ska bli roligt att prata och fika en stund.

Ha en trevlig kväll!

Kram

http://violett.bloggplatsen.se

 
ansepanse

ansepanse

10 december 2010 18:52

vad roligt att du fått tag i garn nu så att du kan sätta igång att sticka
ha en fin kväll vännen - kramar

http://kinaguld.blogg.se

 
gerty

gerty

10 december 2010 20:18

Snygg färg på garnet, handarbete är den bästa avkoppling

http://bloggplatsen, se

 
Ruth

Ruth

10 december 2010 21:40

Ett nautralt, fint och mjukt garn, färgen passar till allt, ett bra val. Du kommer att få många avkopplande timmar med att sticka, man har aldrig tråkigt i ett garnnystas sällskap :-)
Kramen

http://bernamis.bloggplatsen.se

 
Glimz

Glimz

10 december 2010 21:41

Snyggt! Oj, är du en sån händig kvinna som kan sticka. Kan du virka oxå? *impfaktor* Själv är jag helt tappad! En underbar fredag till dig!
Kramen

http://ninz.bloggagratis.se

 
Ingen bild

Love

10 december 2010 23:26

Hej i vintermörkret.
Har just sett färdigt på idol och för mig vann rätt person. Det är en god ide att koppla av med en stickning och en tubsjal värmer bra. Hoppas kylan inte håller i sig. Jag sover länge på morgonen men kan vara vaken på natten om värken sätter i. Låter i alla fall mysigt med promenad och kaffe med kompisen efteråt.
Tänk att du har kontakt med en klasskamrat måste vara kul.
Vi har dragit ner på julklappar men jag älskar paket så vi ger varandra småsaker. Leif ska tex. få en pyamas. Barnbarnen är så klart viktigast.
Nu är det helg och jag önskar dig en skön sådan.
Kram
Love.

 
Sussi

Sussi

11 december 2010 07:44

ÖoB är man alltid redo att åka till. Dom har mycket skoj där.. Kul att du fick tag i garn. Fina färger..

Kramisar

http://allt-om-inget.bloggagratis.se

 
Margit

Margit

11 december 2010 10:32

Sänder dej en lite lördagshälsning!!
Inte så kallt idag!! och vi skall ha besök på eftermiddan så jah håller på 2göra i ordning"...
Kram till dej Lillemor!!!

http://margitholm.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Lillis - 9 februari 2015 08:22


                           Nu är helgen över för denna gång, ganska bra väder                            har vi haft förutom att det blåste som sjutton.                            I dag ser det ut som vi får en vacker dag med sol och          ...

Av Lillis - 6 februari 2015 11:18


                               I dag så är solen framme och visar upp sig så                                härligt, - 1 grad har vi, tyckte att det var riktigt                                skönt ute.                                Stora ist...

Av Lillis - 2 februari 2015 12:05


                                Snön bara vräker ner och det är vitt så                                 långt ögat kan se, tycker att det räcker                                 nu med den vita varan som kommit, men                             ...

Av Lillis - 29 januari 2015 12:24


                              Blött, slaskigt och så halt på vissa ställen, men                               just nu så tittar solen fram lite.                               Nu har jag kommit igång med träningen igen och                      ...

Av Lillis - 25 januari 2015 11:50


                               Har nu varit ute och tagit en promenad, riktigt                                skönt var det och vackert med all snö som                                 kommit.                                Nu under förmiddagen ...

Presentation

Översätt bloggen

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25
26
27 28 29 30 31
<<< December 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

Besöksstatistik

RSS

Väder

Live Traffic Feed


Ovido - Quiz & Flashcards