Välkommen till Lillis krypin

Direktlänk till inlägg 30 mars 2011

Sol

Av Lillis - 30 mars 2011 11:54

  Vackra ord, kloka ord, ord-är inte mycket värda om de inte blir verklighet.


  -4 grader var det i morse, men nu så visar sig solen från sin bästa sida.

  men fortfarande så är det lite småkyligt ute, men det är bara att gilla

  läget och blicka framåt mot varmare tider.

  Så fort solen försvinner från mitt sovrums fönster så ska jag börja att

  putsa det och byta gardiner. Så har jag bara det värsta kvar och det är

  fönstren i vardagsrummet kvar

   Har inget mer att skriva om om önskar er alla en bra dag

 
 
Anita

Anita

30 mars 2011 12:10

Du skriver så klokt min vän !!! Det finns många sorts ord. Sanna, lögnaktiga, varma, kärleksfulla, hatiska ... ja listan kan bli lång. MEN ... Alla har vi förmånen att välja vilka ord och hur vi vill använda dem. Du min vän använder alltid de varma och kärleksfulla mot oss alla och jag högaktar dig så mycket.
Kram fårn en influensig vän !!!

http://minplats.bloggplatsen.se

 
Cina

Cina

30 mars 2011 14:23

Oj va du är flitig (som en myra)
Orkar fasiken ingenting just nu.
Har iallafall fixat alla kläder till Håkan nu.
Känns skönt att det är avklarat!
Sol även här men lite kyligt tycker jag!

Kramen

http://heavenladyn.bloggplatsen.se

 
solan

solan

30 mars 2011 16:44

Jag håller med Anita .....
Sol å vackert även hos mej,men lite småkyligt.Vi hade -10 i morse.

Kram

http://m-fors.bloggplatsen.se

 
ansepanse

ansepanse

30 mars 2011 18:16

vi hade ett jättefint väder idag
sv: tack vännen
bamsekramar

http://kinaguld.blogg.se

 
gerty

gerty

30 mars 2011 18:34

Så duktig du är fönstren får allt vänta ett tag till här, strålande sol idag

http://prilyckans.bloggplatsen.se

 
Monica

Monica

30 mars 2011 18:56

Önskar dej en fin kväll!

Kram

http://violett.bloggplatsen.se

 
Sussi

Sussi

30 mars 2011 20:47

Jag har också bara dom värsta fönstren kvar.. Nämligen alla!! ;)
Det skulle bli väldigt varmt i helgen så man kanske ska påasa på då..

Kramisar

http://allt-om-inget.bloggagratis.se

 
Glimz

Glimz

30 mars 2011 20:52

Ord skall användas i rätt syfte och ha en innebörd eller ett budskap. Ord kan smärta mer än slag många gånger & ord kan skapa djupa ärr i själen :(
Kramen till dig vännen =)

http://ninz.bloggagratis.se

 
Malin

Malin

31 mars 2011 03:02

Nu var det ett par dagar sen jag kikade in här,har inte mått så bra,men nu tycks förkylningen släppt tack o lov!
Huvaligen nu fick jag lite press på mig,hehe måste ta o tvätta alla fönster i lägenheten,usch det ser jag inte fram emot :P men ack så stolt jag kommer vara å det e klart :)
Kramar

http://sugarpie88.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Lillis - 9 februari 2015 08:22


                           Nu är helgen över för denna gång, ganska bra väder                            har vi haft förutom att det blåste som sjutton.                            I dag ser det ut som vi får en vacker dag med sol och          ...

Av Lillis - 6 februari 2015 11:18


                               I dag så är solen framme och visar upp sig så                                härligt, - 1 grad har vi, tyckte att det var riktigt                                skönt ute.                                Stora ist...

Av Lillis - 2 februari 2015 12:05


                                Snön bara vräker ner och det är vitt så                                 långt ögat kan se, tycker att det räcker                                 nu med den vita varan som kommit, men                             ...

Av Lillis - 29 januari 2015 12:24


                              Blött, slaskigt och så halt på vissa ställen, men                               just nu så tittar solen fram lite.                               Nu har jag kommit igång med träningen igen och                      ...

Av Lillis - 25 januari 2015 11:50


                               Har nu varit ute och tagit en promenad, riktigt                                skönt var det och vackert med all snö som                                 kommit.                                Nu under förmiddagen ...

Presentation

Översätt bloggen

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12
13
14 15 16 17 18 19
20
21 22 23 24 25 26
27
28 29 30 31
<<< Mars 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

Besöksstatistik

RSS

Väder

Live Traffic Feed


Skapa flashcards