Välkommen till Lillis krypin

Direktlänk till inlägg 5 maj 2011

Torsdag!

Av Lillis - 5 maj 2011 11:59

    Tidigt i morse så hade vi någon -grad här. Då kom jag på att jag

    glömt att ta in pelargonerna i går kväll, men dom stog på balkong

    bordet intill väggen , så nu är det bara att hoppas att dom klarar

    sig.   I dag så är det lite varmare och skönare.

  När jag var ute och gick så gick jag förbi en Pizzeria på hemvägen

  så blev jag så sugen, jag gick in en beställde en Vikingkebab och

  tog med mig hem, så gott det var och lite onyttig får man vara

  ibland   ÖNSKAR ALLA MINA BLOGGVÄNNER OCH ER ANDRA EN BRA DAG

 
 
Maggan

Maggan

5 maj 2011 12:19

Pelargonerna har nog klarat sig ska du se,när de stod intill väggen. Jag hängde ut mina i morse igen. Nu får vi tro på varmare tider.
Ha en bra dag. Kram min vän.

http://margaretha.bloggagratis.se

 
Spanaren

Spanaren

5 maj 2011 12:40

Så vackra Pelargoner! Här har det varit minus 6,1 grader i natt. En härlig och go sol skiner hela dagen lång. Så klart att du ska bara vara i bland och njuta av något gott ;.) Ha det/ kram

http://spanaren55.bloggplatsen.se

 
Monica

Monica

5 maj 2011 13:10

Förhoppningsvis har dina pelargoner klarat kylan när dom var intill väggen.Vi har fyra pelargoner stående på altan,men vi tar in dom på nätterna.
Vad gott det såg ut med kebaben du köpte!

Kram

http://violett.bloggplatsen.se

 
Ruth

Ruth

5 maj 2011 15:36

Bor du inte på markplan utan en bit upp så har nog inte dina blommor tagit skada. Det är nog klokt att ta in dom på natten ett bra tag framöver för att vara på den säkra sidan. God mat du köpte med dig hem, du kan ju äta det du blir sugen på så smal som du är, det är inte alla förunnat.
Kramelikram

http://bernamis.bloggplatsen.se

 
ansepanse

ansepanse

5 maj 2011 15:48

pelargoner är känsliga för frost så förhoppningsvis klarar sig dina ändå
Sv: ensamheten kan vara svår och det är inte bara för äldre människor som man många gånger tror
bamsekkramar till dig vännen

http://kinaguld.blogg.se

 
Malin

Malin

5 maj 2011 16:45

Jag tror nog dina fina pelargoner har klarat sig! Mums gott med pizza,man får vara onyttig ibland,oavsett hur man ser ut tycker jag :) ..
Hoppas den smakade förbaskat bra:D Kramar

http://sugarpie88.bloggplatsen.se

 
Maria

Maria

5 maj 2011 18:29

Det gjorde du rätt i som köpt färdig mat. Kebab kan var väldigt gott ibland men jag vill ha det på pizza då. Vilken fin färg det var på dina pelargoner, dom ser då ut att var hur pigga som helst.
Ha det gott/kramizar från torpet

http://torparmor.blogspot.com

 
Glimz

Glimz

5 maj 2011 22:03

Hoppas verkligen att dina blommor klarar sig, dem var jätte fina :) Klart man måste få unna sig något gott, det är ju det som gör hela vardagen lite mer utmanande å mysigare :)
Kramar till dig vännen

http://ninz.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Lillis - 9 februari 2015 08:22


                           Nu är helgen över för denna gång, ganska bra väder                            har vi haft förutom att det blåste som sjutton.                            I dag ser det ut som vi får en vacker dag med sol och          ...

Av Lillis - 6 februari 2015 11:18


                               I dag så är solen framme och visar upp sig så                                härligt, - 1 grad har vi, tyckte att det var riktigt                                skönt ute.                                Stora ist...

Av Lillis - 2 februari 2015 12:05


                                Snön bara vräker ner och det är vitt så                                 långt ögat kan se, tycker att det räcker                                 nu med den vita varan som kommit, men                             ...

Av Lillis - 29 januari 2015 12:24


                              Blött, slaskigt och så halt på vissa ställen, men                               just nu så tittar solen fram lite.                               Nu har jag kommit igång med träningen igen och                      ...

Av Lillis - 25 januari 2015 11:50


                               Har nu varit ute och tagit en promenad, riktigt                                skönt var det och vackert med all snö som                                 kommit.                                Nu under förmiddagen ...

Presentation

Översätt bloggen

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14
15
16 17 18 19 20 21
22
23 24 25 26 27 28
29
30 31
<<< Maj 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

Besöksstatistik

RSS

Väder

Live Traffic Feed


Ovido - Quiz & Flashcards