Välkommen till Lillis krypin

Direktlänk till inlägg 19 september 2011

Tillbaka igen!

Av Lillis - 19 september 2011 07:55

      Nu är ledigheten slut för denna gång så nu är jag med i leken igen.

      Så lätt blir ni inte av med mig.

      I dag regnar och blåser det och hösten är här.

      I dag är en av dom lyckligaste dagarna i mitt liv och kan åter se ljust

      på det som komma skall.

      Ni kanske undrar vad jag har haft för mig dom dagar jag inte skrivit

      på bloggen.

      Jag har tagit hand om mitt hem, gjort rent på balkongen och burit

      ner möblerna i källaren. Fiskarna har fått snyggt och rent så dom kan

      simma lugnt.

      Har även varit ute och Shoppat loss, kommer klickbilder

      Träffat mina vänner och haft trevligt och mysigt med       

NU ÖNSKAR JAG ER ALLA EN BRA OCH TREVLIG DAG


 
 
e-k

e-k

19 september 2011 08:40

Hej på dig, längesedan jag tittade in här. Jag surfar inte runt så mycket nu för tiden. Hoppas allt är bra och att idag är enb av dina lyckligaste dagar låter underbart.

Kramen

http://www.steeperz.com

 
Maggan

Maggan

19 september 2011 08:41

Väldigt kul att du är tillbaka på bloggen igen Lillemor. men jag tror att det är nyttigt att ta pauser ibland. Mycket fint du har handlat också.
Jag ska fortsätta bära ner det sista från min balkong idag tänkte jag.
Ha en bra dag trots regnet. För jag antar att du har sånt väder också. Kram!

http://bloggplatsen

 
Lena

Lena

19 september 2011 08:49

Kul att du är tillbaka igen.Har du haft höststädning:)Här är det ett riktigt regn väder och hösten är här.Fin jacka & väska.
Ha det bra idag min vän.
Kram!!

http://lenaochpudlarnas-blogg.bloggagratis.se

 
agge

agge

19 september 2011 08:54

Välkommen tillbaka. Vad skönt att få hemsysslor gjorda, det behöver man tid för ibland o efter så mår man så bra.

Vad kul att du shoppat loss lite. Fin jacka o väska. Läcker färg på sjalen.

kram

http://havefun.bloggplatsen.se

 
Spanaren

Spanaren

19 september 2011 11:49

Detta är underbart att läsa ... känner ni energin ... känner ni glädjen ... känner ni hur Lillis strålar ;.) Fortsät med det min goa vän
/ kram.

http://spanaren55.bloggplatsen.se

 
Margit

Margit

19 september 2011 14:52

Regnat här också och mulet under förmiddan, men NU skiner solen en stund, mellan molnen.
Så fin jacka du köpt dej nu inför hösten! Somarkäderna har nu liksom blivit öveflödiga. Man får plocka fram vinterkläderna igen och kanske köpa lite nytt. Och det är ju roligt att skaffa sig lite nytt.
Kram!!

http://margitholm.blogg.se

 
ansepanse

ansepanse

19 september 2011 16:00

jag vill inte bli av med dig heller ska du veta ♥
vad skönt att höra att du är lycklig och fått så mycket gjort, vilka fina inköp du gjort
bamsekramar vännen

http://kinaguld.blogg.se

 
Anita Fridén

Anita Fridén

19 september 2011 21:50

Du kan inte varit borta så länge från bloggen för jag har inte märkt det. Har själv varit "överhoppare" i helgen och inte ens hunnit läsa andras bloggar. Att tro att man ska hinna skriva varje dag går bara inte!!! Det finns annat att göra också.
Ha nu en riktigt go vecka vännen !!!
Kram från mej

http://minplats.bloggplatsen.se

 
Ninz

Ninz

19 september 2011 21:58

Oj oj oj här har det hänt saker vill jag lova :) Duktig du har varit, super flitig!
Kramen

http://ninz.bloggagratis.se

 
Ruth

Ruth

19 september 2011 23:25

Vad är det som gör dig så sprallande lyckligt i dag ? Så mycket fint du har köpt GRATTIS !
Kramen.

http://bernamis.bloggplatsen.se

 
Cina

Cina

20 september 2011 07:43

Välkommen tillbaks.
Ja förstår om detta är bland den lyckligaste dagen i ditt liv vännen.
HÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄRLIGT!

Snygg jacka, väska och halsduk!

Ha en fin dag

Kramen

http://heavenladyn.bloggplatsen.se

 
Anita Lundwall

Anita Lundwall

20 september 2011 09:59

Hej vännen tack för att du skriver i min blogg.
Hunden heter Jaga är 13 veckor jätte go.
Kul att du fått så mycket uträttat. Jag skall shoppa loss på vinden " haha Ta ner vinter kläder menade jag. Får besök i dag med så någon städning i dag blir det inte Men sedan skall jag höst städa.
Affe får tvätta fönster & Damsuga hahah Ja jag är lite av en arbetsledare har hittat ett smart sätt. börjar lite smått något annat dyker upp Affe tar över vips så är det städat. Lite lurig är jag..
Ha en bra dag kram Anita Lundwall

http://tisalaya.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Lillis - 9 februari 2015 08:22


                           Nu är helgen över för denna gång, ganska bra väder                            har vi haft förutom att det blåste som sjutton.                            I dag ser det ut som vi får en vacker dag med sol och          ...

Av Lillis - 6 februari 2015 11:18


                               I dag så är solen framme och visar upp sig så                                härligt, - 1 grad har vi, tyckte att det var riktigt                                skönt ute.                                Stora ist...

Av Lillis - 2 februari 2015 12:05


                                Snön bara vräker ner och det är vitt så                                 långt ögat kan se, tycker att det räcker                                 nu med den vita varan som kommit, men                             ...

Av Lillis - 29 januari 2015 12:24


                              Blött, slaskigt och så halt på vissa ställen, men                               just nu så tittar solen fram lite.                               Nu har jag kommit igång med träningen igen och                      ...

Av Lillis - 25 januari 2015 11:50


                               Har nu varit ute och tagit en promenad, riktigt                                skönt var det och vackert med all snö som                                 kommit.                                Nu under förmiddagen ...

Presentation

Översätt bloggen

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3
4
5 6 7 8 9 10
11
12 13 14 15
16
17
18
19 20 21 22 23
24
25
26 27 28 29 30
<<< September 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

Besöksstatistik

RSS

Väder

Live Traffic Feed


Ovido - Quiz & Flashcards