Välkommen till Lillis krypin

Alla inlägg den 16 april 2012

Av Lillis - 16 april 2012 11:27

                                   Ska bli spännande att se vad den här veckan har att bjuda på.

                                   Började min dag med ett besök i tvättstugan, när jag var klar

                                   där så gick jag ut en sväng men lite kyligt i luften är det allt,

                                   under förmiddagen har solen varit framme men nu har den

                                   gått i moln.

                                   Nu har dom ringt från Vårdcentralen och fasteprovet var hur

                                   bra som helst och glad är jag för det.

                                   Är så roligt att se hur allt förändras i naturen nu, det börjar

                                   på bli grönt och fint och buskar som slår ut, en härlig tid vi

                                   har framför oss.

                                    NU MINA VÄNNER FÅR NI HA EN BRA OCH SKÖN DAG  

Presentation

Översätt bloggen

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3 4 5 6 7
8
9 10 11 12 13 14
15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26
27
28 29
30
<<< April 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

Besöksstatistik

RSS

Väder

Live Traffic Feed


Ovido - Quiz & Flashcards