Välkommen till Lillis krypin

Alla inlägg den 21 april 2012

Av Lillis - 21 april 2012 12:44

                               Uppehållsväder än så länge, men fy sjutton vad kallt jag tyckte

                               att det var ute.

                               I morse så ringde Carina hon hade fått en lucka på damfriseringen

                               så hon tyckte att jag skulle komma ner så hon fick färga håret på

                               mig, så det var bara att sätta sig på cykeln och få hjälp med håret,

                               så nu är jag så snygg igen om jag får säga det själv.

                               I går kväll så kom Rita över till mig, så vi var ute och köpte varsin

                               Pizza och sen delade vi på en flaska rött och sedan blev det

                               Let's dance för hela slanten, tyckte nog att det var rätt person

                               som åkte ut i går kväll

                                      ÖNSKAR ER ALLA EN JÄTTEBRA HELG

Presentation

Översätt bloggen

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3 4 5 6 7
8
9 10 11 12 13 14
15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26
27
28 29
30
<<< April 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

Besöksstatistik

RSS

Väder

Live Traffic Feed


Ovido - Quiz & Flashcards