Välkommen till Lillis krypin

Alla inlägg den 11 april 2012

Av Lillis - 11 april 2012 11:46

                                 Regnar mellan varven men det är väl bara att gilla läget.

                                 Men det var bara att trotsa regnet och ge sig ut och

                                 handla kattmat till Snuttan, hon var inte så glad i morse

                                 när hon blev utan mat. Men jag tyckte att det var ganska

                                 så skönt ute trots regnet. När jag ändå pratar väder så

                                 läste jag i tidningen att det fina vädret är på väg och

                                 det tackar jag för, allt blir så mycket bättre när det är sol.

                                 När jag kom hem så tog jag mig i kragen och började att

                                 göra rent akvariet och det tar ju sin lilla tid, men nu har

                                 firrarna rent och snyggt igen.

                                 NU MINA VÄNNER FÅR NI HA EN BRA ONSDAG  

Presentation

Översätt bloggen

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3 4 5 6 7
8
9 10 11 12 13 14
15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26
27
28 29
30
<<< April 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

Besöksstatistik

RSS

Väder

Live Traffic Feed


Ovido - Quiz & Flashcards