Välkommen till Lillis krypin

Alla inlägg den 20 april 2012

Av Lillis - 20 april 2012 11:24

                              Fy sjutton vilket skitväder vi har, men det är väl bara att ta

                              det onda med det goda och gilla läget.

                              Var bara att spänna upp paraplyet och ge sig ut och handla

                               lite smått och gott till helgen. När jag kom hem så var jag

                               våt  om både strumpor och skor och en bit upp på benen,

                               och blåste ute gjorde det oxå, så nu ska jag vara inne resten

                               av dagen och gosa med Snuttan.

                               Och eftersom det är fredag så är det bara att sätta på sig

                               dansskorna till kvällen och försöka sig på lite Samba

                                 EN FORTSATT BRA FREDAG ÖNSKAR JAG ER ALLA  

Presentation

Översätt bloggen

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3 4 5 6 7
8
9 10 11 12 13 14
15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26
27
28 29
30
<<< April 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

Besöksstatistik

RSS

Väder

Live Traffic Feed


Ovido - Quiz & Flashcards