Välkommen till Lillis krypin

Direktlänk till inlägg 11 juni 2012

Ny vecka!

Av Lillis - 11 juni 2012 10:51

                                      Började veckans första dag med ett besök i tvättstugan

                                      och det var snart avklarat. Sedan så gick jag ut på en liten

                                      promenad och passade oxå på att handla lite. 

                                      Måste berätta vad jag gjorde i går, fick en liten  tidig    

                                      present av mina kära, så Maria mitt barnbarn och jag 

                                      traskade i väg så jag fick tatuera mina ögonbryn, kan inte

                                      påstå att det var skönt men ska man vara fin så får man

                                      lida pin. Kan förstå att många kanske tycker att detta är

                                      fåfängt, det är upp till var och en vad ni tycker och 

                                      tänker, jag tyckte att det var roligt att få göra det

                                      eftersom jag inte hade några bryn att prata om och

                                      nu slipper jag måla dom varje dag.

                                         ÖNSKAR ER ALLA EN BRA MÅNDGA                                                     
    

 
 
Monica

Monica

11 juni 2012 12:00

Jag förstår att det inte gjorde gott att tatuera ögonbrynen,men nu är det ju gjort och du är säkert jättefin.
Jag låter min frissa plocka mina ögonbryn varje gång jag är hos henne och det gör inte heller så gott precis,men det går ju över.Det är rätt lagom att göra det med ett par månaders mellanrum.
Önskar dej en bra måndag!
Kram

http://violett.bloggplatsen.se

 
ansepanse

ansepanse

11 juni 2012 12:49

vilken trevlig present och jag förstår att det blev superfint :)
kramar och en fin dag till dig också vännen

http://kinaguld.blogg.se

 
Cina

Cina

11 juni 2012 19:01

Du är en tuff kvinna tycker jag.
Jag skulle inte ha vågat.
Jag har ganska så många tatueringar men nääää skulle som sagt inte vågat.
Nu tycker ju inte jag att det gör ont att tatuera sig.
Men du kommer att bli så fin efter det har läkt.
Ja tycker inte alls att detta är något fel.

Ha nu en bra kväll och glöm ej att smörja ;)

Kramen


http://heavenladyn.bloggplatsen.se

 
Kristina

Kristina

11 juni 2012 19:36

Vilken tuffing du är. Har aldrig hört talas om att man kan göra det. Men det låter ju bra.
Ha det gott och go kram!

http://kristinakicki.bloggplatsen.se

 
Ruth

Ruth

11 juni 2012 23:20

Grattis till nya ögonbryn, inte är man fåfäng för att man bryr sig om sitt yttre. Var du hos en tatuerare, eller görs det på en frisörsalong ? detta är något även för mig, målar dom varje dag, skönt att slippa.
Fina grässtrån vid vattenbrynet på din bild, gillar den !
Kram och god natt.

http://bernamis.bloggplatsen.se

 
Anneli

Anneli

12 juni 2012 00:00

De gjorde du rätt i.. De är väl ingen som ska säga nåt om de, om de är de du själv vill.

Tänk om jag hade kunnat dela med mig så hade du sluppit smärtan =)

Jag har aldrig tatuerat mig, men jag vill gärna ha nåt.. Vem vet,, kanske en dag ?

Dröm sött kram kram ♥

http://mittnyaliv66.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Lillis - 9 februari 2015 08:22


                           Nu är helgen över för denna gång, ganska bra väder                            har vi haft förutom att det blåste som sjutton.                            I dag ser det ut som vi får en vacker dag med sol och          ...

Av Lillis - 6 februari 2015 11:18


                               I dag så är solen framme och visar upp sig så                                härligt, - 1 grad har vi, tyckte att det var riktigt                                skönt ute.                                Stora ist...

Av Lillis - 2 februari 2015 12:05


                                Snön bara vräker ner och det är vitt så                                 långt ögat kan se, tycker att det räcker                                 nu med den vita varan som kommit, men                             ...

Av Lillis - 29 januari 2015 12:24


                              Blött, slaskigt och så halt på vissa ställen, men                               just nu så tittar solen fram lite.                               Nu har jag kommit igång med träningen igen och                      ...

Av Lillis - 25 januari 2015 11:50


                               Har nu varit ute och tagit en promenad, riktigt                                skönt var det och vackert med all snö som                                 kommit.                                Nu under förmiddagen ...

Presentation

Översätt bloggen

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9
10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29
30
<<< Juni 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

Besöksstatistik

RSS

Väder

Live Traffic Feed


Ovido - Quiz & Flashcards