Välkommen till Lillis krypin

Alla inlägg den 24 juli 2012

Av Lillis - 24 juli 2012 18:31

                                 Blåser även i dag men inte lika mycket som i går och det är

                                 så varmt och skönt och det behövs.

                                 I dag så har det varit full rulle, på förmiddagen så var jag

                                 ute och gick sen gick jag upp till Rita och fick lite

                                 förmiddagskaffe som smakade bra.

                                 På eftermiddagen så kom min dotter Carina hem till mig så

                                 vi tillbringade några timmar tillsammans och det var kul.

                                 Nu har Peter och Maria kommit hem från Grekland, han

                                 var så brun och fin.

                                 Nu ska jag bara slappa och ta det lugnt

                                 HA EN SKÖN KVÄLL FÖR DET SKA JAG HA

Presentation

Översätt bloggen

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4 5 6 7 8
9 10 11 12 13
14
15
16 17 18
19
20
21
22
23 24 25 26 27
28
29
30
31
<<< Juli 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

Besöksstatistik

RSS

Väder

Live Traffic Feed


Ovido - Quiz & Flashcards