Välkommen till Lillis krypin

Alla inlägg den 12 oktober 2012

Av Lillis - 12 oktober 2012 12:25

                                        I morse så var det minus grader hos mig, men det är väl inget

                                        annat att förvänta sig av årstiden.

                                        Tog på mig mycket kläder och gick på min vanliga promenad

                                         när detta var gjort så fortsatte jag att gå och handla hem

                                         lite ätbart till helgen.

                                         När jag kom hem så stog Hasse på gården och väntade och

                                         ville ha lite kaffe och det är klart att han fick.

                                         I går på eftermiddan så tog jag och satte i lite färg i håret

                                         så nu ser jag ganska så skaplig ut igen

                                         Kortet som jag ska visa för er är lite suddigt det är på

                                         Milles guds hand som står i Stadsparken.

                                               EN BRA OCH MYSIG FREDAG SKA NI HA.  

Presentation

Översätt bloggen

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6
7
8 9 10 11 12 13
14
15 16 17 18 19 20
21
22 23 24 25 26 27
28
29 30 31
<<< Oktober 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

Besöksstatistik

RSS

Väder

Live Traffic Feed


Ovido - Quiz & Flashcards