Välkommen till Lillis krypin

Alla inlägg den 25 oktober 2012

Av Lillis - 25 oktober 2012 10:44

                                 Börjar att bli lite rädd för mig själv, andra gången det händer

                                 att jag glömmer en kastrull på spisen och blir påmind om detta

                                 när brandlarmet slår på och vilken tur att jag är hemma.

                                 Så nu är det dax att skärpa till sig.

                                 Soligt och fint har vi ute men så kallt, kollade aldrig termometern

                                 innan jag gick ut.

                                 I går var jag ju ut och åt med mina nära och kära.

                                 I går kväll så ringde Anita och undrade om vi inte kunde träffas

                                 i dag och gå ut och äta lunch tillsammans och även umgås så om

                                 någon timme så ska jag träffa henne

                                      EN BRA OCH FIN TORSDAG TILL ER  

Presentation

Översätt bloggen

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6
7
8 9 10 11 12 13
14
15 16 17 18 19 20
21
22 23 24 25 26 27
28
29 30 31
<<< Oktober 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

Besöksstatistik

RSS

Väder

Live Traffic Feed


Ovido - Quiz & Flashcards