Välkommen till Lillis krypin

Alla inlägg den 27 oktober 2012

Av Lillis - 27 oktober 2012 12:20

                                  En solig och fin höstdag har vi, men det var kallt ut, kunde ju

                                  inte kolla hur kallt det var innan jag gick ut eftersom

                                  termometern gått sönder, Det var bara att traska ner till

                                  stan och köpa en ny så nu sitter den på plats.

                                  Just nu så håller jag på att förbereda för att göra en

                                  potatisgratäng så smarrigt och gott det ska bli.

                                  Har oxå börjat att plocka ner lite från väggarna i hallen

                                  lika bra att få det gjort tills dom kommer och renoverar,

                                  sådant som jag inte orkar bära själv får jag hjälp med på

                                  måndag, just nu så ser det tomt ut men det blir bättre.

                                     ÖNSKAR ER EN BRA OCH SKÖN LÖRDAG.

                                     GLÖM INTE ATT ÄNDRA KLOCKAN I KVÄLL.  

Presentation

Översätt bloggen

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6
7
8 9 10 11 12 13
14
15 16 17 18 19 20
21
22 23 24 25 26 27
28
29 30 31
<<< Oktober 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

Besöksstatistik

RSS

Väder

Live Traffic Feed


Ovido - Quiz & Flashcards