Välkommen till Lillis krypin

Alla inlägg den 15 augusti 2012

Av Lillis - 15 augusti 2012 11:30

                                  Ännu en dag med kanonväder, solen skiner från en klarblå himmel,

                                  så nu gäller det att ta tillvara på dessa fina dagar.

                                  Varit ut på en promenad som var så skön, träffade på några

                                  bekanta som jag pratade med och även en liten fika paus blev det.

                                  En morgon med mycket lock och pock för att få snabeldraken

                                  att göra som jag ville och till slut så lyckades det, så nu är jag

                                  nöjd och belåten att jag inte gav med mig.

                                  Efter lunch så ska jag gå ut igen och ta vara på denna vackra dag.

                                   Kortet som jag tänker visa för er är taget på Fors kyrkbro

                                    HA EN BRA DAG OCH NJUT AV SOLEN  

Presentation

Översätt bloggen

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20
21
22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Augusti 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

Besöksstatistik

RSS

Väder

Live Traffic Feed


Ovido - Quiz & Flashcards