Välkommen till Lillis krypin

Alla inlägg den 17 augusti 2012

Av Lillis - 17 augusti 2012 11:40

                                  Det känns som det är kaos i hela huvudet, vet inte vad jag ska skriva om,

                                  men jag gör väl ett försök med några rader.

                                  Som alltid på fredagarna så är det handling som gäller så nu är det avklarat

                                  för denna gång.

                                  Under morgonen och en bit in på förmiddagen så var det en kanondag med en

                                  stor sol, men nu har det dykt upp lite moln så vi får se vad detta leder till,

                                  men varmt och skönt var det i alla fall ute

                                  Nu mina vänner slutar jag mitt inlägg för dagen, återkommer i morgon

                                     HA DET GOTT OCH TA HAND OM ER.


                

Presentation

Översätt bloggen

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20
21
22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Augusti 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

Besöksstatistik

RSS

Väder

Live Traffic Feed


Ovido - Quiz & Flashcards