Välkommen till Lillis krypin

Alla inlägg den 20 augusti 2012

Av Lillis - 20 augusti 2012 12:47

                                   Och åter dax att göra ett besök i tvättstugan och det är snabbt avklarat.

                                   Under morgonen så ringde min dotter Carina och sa att jag kunde komma

                                    till damfriseringen och ta lite på topparna och så färgade hon oxå håret

                                    på mig så nu ser jag skaplig ut igen.

                                    I går så träffade jag mina bloggvänner Maggan och Margit så vi var ner

                                    till Å-bryggan och åt en god sallad och ett glas vin, trevligt att träffa

                                    dom igen och få umgås lite.

                                                  


  Klick bild

                                 Senare i går var jag och skulle träna på Syriansk dans, men det är så

                                 svårt mycket olika steg hit och dit, men man får väl göra så gott man kan.

                                   NU MINA VÄNNER FÅR NI HA EN BRA MÅNDAG


Presentation

Översätt bloggen

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20
21
22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Augusti 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

Besöksstatistik

RSS

Väder

Live Traffic Feed


Ovido - Quiz & Flashcards