Välkommen till Lillis krypin

Direktlänk till inlägg 3 januari 2013

En tuff tid!

Av Lillis - 3 januari 2013 12:09

                                   För ett bra tag sedan så skrev jag att jag var väldigt orolig

                                   och inte mådde bra, jag är fortfarande väldigt orolig och

                                   ledsen men jag berättade aldrig andledningen för er men det

                                   kan jag göra nu.

                                   I dag så börjar en tuff tid i min dotters liv när hon börjar

                                   med en tuff cellgiftsbehandling för henne och som mamma

                                   så önskar jag att man kunde ta detta istället för sitt barn.

                                   Nu önskar jag av hela mitt moders hjärta att detta kommer

                                   att gå bra och vi ska hjälpas åt hela familjen och stötta dig

                                   och varandra.

                                        EN BRA TORSDAG ÖNSKAR JAG ER ALLA

 
 
Anita

Anita

3 januari 2013 14:19

Men käraste Lillis ... Jag stöttar er också ska du veta. Resonerar som du ... som mamma tar man gärna på sig deras bekymmer och sjukdomar. Vi har gjort vårt och nu är det deras tur att i vuxen ålder få leva livet friskt och normal i många, många år framåt. Ni finns i mina tankar och jag håller alla tummar och böner för er det vet du, vännen !!!
Stor innerlig kram från mej !!!

http://resenarskan.bloggplatsen.se

 
Cina

Cina

3 januari 2013 14:41

Ja nu blir det en tuff tid för alla men det har vi ju pratat om.
Och du vet att jag finns till för er alla.
Jag förstår din tanke.
Men detta går vägen.
Tusen kramar min fina vän.

http://heavenladyn.bloggplatsen.se

 
ansepanse

ansepanse

3 januari 2013 15:28

jo vännen, jag vet, jag har tänkt på både dig och din dotter och visste ju om att det är idag hon börjar med behandlingen
du vet att jag finns här och att jag stöttar dig när du behöver <3
och du vet, det kommer att gå bra
bamsekramar vännen <3

http://kinaguld.blogg.se

 
gerty

gerty

3 januari 2013 15:44

Tänker på er, det kommer att gå bra, Kram

http://prilyckans.bloggplatsen.se

 
kristina

kristina

3 januari 2013 17:59

Det finns inget som är tyngre än oron för sina barn. Jag förstår din känsla för din dotter. Vad skönt för din Dotter att hon har dig som Mamma, som stöttar med hela ditt hjärta.
Ni ska finnas i mina tankar och böner.
Riktig go kram till dig!

http://kristinakickibloggplatsen.se

 
Spanaren

Spanaren

3 januari 2013 18:23

Jag och alla med mig vill ge er båda massor av kärlek och energi så ta emot /kram

http://spanaren55.bloggplatsen.se

 
Ruth

Ruth

3 januari 2013 22:58

Det är tufft för alla inblandade när ens kära drabbas av sådan skit. Hoppas läkarna kan få bort det elaka som har drabbat din dotter, livet är hårt många gånger och man tror alltid det drabbar inte oss, men ingen går säker. Nu håller jag tummarna och kramar om er alla, inte minst din kära dotter. Du vet att jag fins om du orkar prata.
Massor av styrkekramar.

http://bernamis.bloggplatsen.se

 
Bettan

Bettan

3 januari 2013 23:17

Men älskade vännen. Du fick mig då till att frysa till is.
Förstår din oro & din känsla i detta. Finner inga ord, som kan ge den tröst & styrka jag önskar er. Men så länge ni tror på att detta slutar bra så kommer det att gå bra. Din dotter å du går emot en tuff tid. Men sida vid sida med alla runt omkring er så kommer ni vinna detta.
Min mor reagerade ju också så här när jag drabbades 2004. Å som dotter vet jag att jag ite ville byta plats med min älskade mamma. Men som mamma själv så vet jag att jag skulle byta med mina barn om detta drabbade dem. Finns här om jag kan stötta er på någotvis.

KÄRLEK HOPP & TRO så fixar ni detta. <3 <3 <3

http://walkonfire.bloggplatsen.se

 
Marianne

Marianne

4 januari 2013 14:35

Vad kan man säga...Styrkekram till er alla.

http://mariannesturk.blogg.se

 
Margit

Margit

4 januari 2013 15:56

Kära Lillis!!! Då förstår vi att även du mår dåligt!!! Din dotter..sjuk och behöver CYTOBEHANDLING vilket innebär tuff tid framöver!!! Förstår att även du då inte mår bra. man lider med sina barn!!!
Vi tänker på dej..och din älskade dotter!!!!
Stykekramar!!!!/Margit

http://margitholm.blogg.se

 
Ingen bild

Hanna

4 januari 2013 21:44

Nej fy. Håller tummar och tår att hon blir bra.

 
Malin

Malin

9 januari 2013 17:00

Men vad jobbigt :( Skickar en massa styrke kramar och hoppas allt går åt rätt håll!
Kramar

http://starchild88.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Lillis - 9 februari 2015 08:22


                           Nu är helgen över för denna gång, ganska bra väder                            har vi haft förutom att det blåste som sjutton.                            I dag ser det ut som vi får en vacker dag med sol och          ...

Av Lillis - 6 februari 2015 11:18


                               I dag så är solen framme och visar upp sig så                                härligt, - 1 grad har vi, tyckte att det var riktigt                                skönt ute.                                Stora ist...

Av Lillis - 2 februari 2015 12:05


                                Snön bara vräker ner och det är vitt så                                 långt ögat kan se, tycker att det räcker                                 nu med den vita varan som kommit, men                             ...

Av Lillis - 29 januari 2015 12:24


                              Blött, slaskigt och så halt på vissa ställen, men                               just nu så tittar solen fram lite.                               Nu har jag kommit igång med träningen igen och                      ...

Av Lillis - 25 januari 2015 11:50


                               Har nu varit ute och tagit en promenad, riktigt                                skönt var det och vackert med all snö som                                 kommit.                                Nu under förmiddagen ...

Presentation

Översätt bloggen

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5
6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19
20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Januari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

Besöksstatistik

RSS

Väder

Live Traffic Feed


Ovido - Quiz & Flashcards