Välkommen till Lillis krypin

Direktlänk till inlägg 23 januari 2013

Så Kallt!

Av Lillis - 23 januari 2013 11:15

                                  Kylan håller i sig, nu på morgonen var det minus 18 grader,

                                  bara att gilla läget och se fram mot våren.

                                  Har inget att skriva om i dag, men jag kan i alla fall.

                                   ÖNSKA ER EN BRA ONSDAG,VAR RÄDDA OM ER  

 
 
ansepanse

ansepanse

23 januari 2013 11:34

jo, kallt är det, men idag skiner i allafall solen här :)
så vackra orkidéer du har, mina verkar inte trivas, de dör en efter en och jag blir så ledsen över det
kramar bästaste vännen <3

http://kinaguld.blogg.se

 
Spanaren

Spanaren

23 januari 2013 14:38

Solig bild och det gillar vi ... tack :-)
Ha en bra dag/kram

http://spanaren55.bloggplatsen.se

 
Malin

Malin

23 januari 2013 16:35

Vilken härlig bild med solen som lyser upp :)
Ja usch, här har det idag varit som kallast -22 grader , ingen höjdare o vara ute tycker varken jag eller hundarna!^
Kramar

http://starchild88.bloggplatsen.se

 
Ruth

Ruth

23 januari 2013 19:30

Vi hade 17,4* här i natt och nu är det 14*, kylan skall fortsätta nästa månad också sägs det från SMHI, det är Polarjetströmen som orsakar detta, det är bara att bita ihop och uthärda tills det blir andra tider.
Så fina dina blommor är och en underbar lampa. Nu skall jag se ”Farmen”.

En kram till dig som värmer lite extra i kylan.

http://bernamis.bloggplatsen.se

 
Annika

Annika

23 januari 2013 19:52

Räcker så bra med att du visar oss en bild på de fina blommorna och önskar oss en bra dag. Hoppas att din dag oxå blev bra. Kram på dig.

http://www.badtant.bloggo.nu

 
Cina

Cina

23 januari 2013 21:29

Vilken härlig bild du fått till där.
Och fina orkideer har du oxå.
Har ju tre st men jag tror banne mig jag ska kasta ut dom.
För inte tusan blommar dom här inte.

Ja fytusan så kallt det och kylan ska ju fortsätta säger dom kloka.

Kramen min vän!

http://heavenladyn.bloggplatsen.se

 
Anita

Anita

24 januari 2013 11:38

Vackert fönster hos en god och vacker människa, skulle jag vilja säga ... Blir glad av bilden som visar så fina blommor och lampa. Här är ungeför samma gradantal som du skriver om hos er. Våren är på väg och som jag sagt förut så går veckrna så fort så blixtsnabbt är den åtråvärda våren här. ha det gott min goaste vän och tack för att du finns !!! och att jag får ha sån glädje av dig.
Kramen vännen !!!

http://resenarskan.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Lillis - 9 februari 2015 08:22


                           Nu är helgen över för denna gång, ganska bra väder                            har vi haft förutom att det blåste som sjutton.                            I dag ser det ut som vi får en vacker dag med sol och          ...

Av Lillis - 6 februari 2015 11:18


                               I dag så är solen framme och visar upp sig så                                härligt, - 1 grad har vi, tyckte att det var riktigt                                skönt ute.                                Stora ist...

Av Lillis - 2 februari 2015 12:05


                                Snön bara vräker ner och det är vitt så                                 långt ögat kan se, tycker att det räcker                                 nu med den vita varan som kommit, men                             ...

Av Lillis - 29 januari 2015 12:24


                              Blött, slaskigt och så halt på vissa ställen, men                               just nu så tittar solen fram lite.                               Nu har jag kommit igång med träningen igen och                      ...

Av Lillis - 25 januari 2015 11:50


                               Har nu varit ute och tagit en promenad, riktigt                                skönt var det och vackert med all snö som                                 kommit.                                Nu under förmiddagen ...

Presentation

Översätt bloggen

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5
6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19
20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Januari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

Besöksstatistik

RSS

Väder

Live Traffic Feed


Ovido - Quiz & Flashcards