Välkommen till Lillis krypin

Direktlänk till inlägg 31 januari 2013

Torsdag!

Av Lillis - 31 januari 2013 11:17

                                  Regnet som kom hos mig i går oj vad det tagit på snön som

                                  snart är ett minne blott.

                                  Har nu varit hem till Anita och kollat hennes lägenhet och

                                  även posten, som ni kanske förstår så har hon åkt bort igen.

                                  När detta var avklarat så fortsatte jag min promenad och

                                  passade oxå på att uträtta lite saker, måste säga att det

                                  var väldigt skönt ute, började att dugga lite smått när jag

                                  nästan var hemma igen. Så nu är det bara att göra något

                                  vettigt resten av dagen.

                                  I morgon förmiddag ska jag följa med min dotter till

                                  Lasarettet när hon ska få sin tredje behandling.

                                  På detta kort så ser ni att nästan all snö försvunnit.

                                    EN BRA OCH SKÖN TORSDAG SKA NI ALLA HA.  

 
 
ansepanse

ansepanse

31 januari 2013 11:47

här finns det ingen snö alls kvar men det ska ju bli minusgrader igen redan imorgon
vad skönt för din dotter att du följer med som ett stöd imorgon <3
bamsigaste kramen vännen <3

http://kinaguld.blogg.se

 
Spanaren

Spanaren

31 januari 2013 12:07

Barmark och isigt och blött hos dig *huva* Här fortsätter det med att snöa och det är en helt vacker och vit underbar värld hos mig. Ha det/kram

http://spanaren55.bloggplatsen.se

 
Ruth

Ruth

31 januari 2013 13:37

Konstigt väder, fågelkvitter och +7*. Den stormen som skulle drabba oss på Västkusten visade sig bara en kort period här i natt, med början vid ettsnåret, men det gick över fram på morgontimmarna, nu är allt som vanligt igen.

Snart helt snöfritt även hos dig, jobbigt med isen men det är nog borta också snabbt när det är mildväder. Hoppas det går bra för din dotter även i morgon, ge henne en tröstekram från mig.

Önskar dig en fin torsdag tillbaka vännen.

http://bernamis.bloggplatsen.se

 
Margit

Margit

31 januari 2013 19:55

ja tänk vad vädret vxlar...från - 20 grader..och sedan till regn och + grader...Och så är snön nästan helt borta igen...
Hoppas det går bra för din dotter med behandlingen i morron igen! Skönt att du kan vara med henne..en trygghet...
Kram!!!

http://margitholm.blogg.se

 
Cina

Cina

31 januari 2013 21:03

Oj så lite snö ni har kvar.
Då har mig mer här hos mig.
Det var skönt ute på fm fast det regnade.
Men på em kom solen.
Jaså har hon åkt bort igen Anita!

Hoppas det går bra för dottern imorgon håller alla tummar o tår jag kan.

Kramen min vän.

http://heavenladyn.bloggplatsen.se

 
Ingen bild

annemon

31 januari 2013 21:50

Säkert skönt att ha någon med sig när man ska på behandling hoppas det går bra. Lite halkigt på sina ställen i området där vi bo.
Kram

 
ansepanse

ansepanse

1 februari 2013 11:22

Sv: jag vet ju att du är på sjukhuset med Carina idag, jag tänker på er båda
sänder en massa omtanke härifrån <3 <3
bamsekramar vännen <3

http://kinaguld.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Lillis - 9 februari 2015 08:22


                           Nu är helgen över för denna gång, ganska bra väder                            har vi haft förutom att det blåste som sjutton.                            I dag ser det ut som vi får en vacker dag med sol och          ...

Av Lillis - 6 februari 2015 11:18


                               I dag så är solen framme och visar upp sig så                                härligt, - 1 grad har vi, tyckte att det var riktigt                                skönt ute.                                Stora ist...

Av Lillis - 2 februari 2015 12:05


                                Snön bara vräker ner och det är vitt så                                 långt ögat kan se, tycker att det räcker                                 nu med den vita varan som kommit, men                             ...

Av Lillis - 29 januari 2015 12:24


                              Blött, slaskigt och så halt på vissa ställen, men                               just nu så tittar solen fram lite.                               Nu har jag kommit igång med träningen igen och                      ...

Av Lillis - 25 januari 2015 11:50


                               Har nu varit ute och tagit en promenad, riktigt                                skönt var det och vackert med all snö som                                 kommit.                                Nu under förmiddagen ...

Presentation

Översätt bloggen

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5
6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19
20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Januari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

Besöksstatistik

RSS

Väder

Live Traffic Feed


Ovido - Quiz & Flashcards