Välkommen till Lillis krypin

Direktlänk till inlägg 17 april 2013

Onsdag!

Av Lillis - 17 april 2013 12:15

                               Sol och moln i en salig blandning, och det blåser som

                          bara sjutton ute.

                          I går var en sådan dag som jag tyckte allt var trist

                          och tråkigt men i dag så känns allt bättre igen.

                          I morgon förmiddag ska jag tillbaka till Vårdcentralen

                          och kolla blodtrycket igen, då får ni hålla tummarna

                          att det gått ner.

                          Ska snart göra mig ordning och gå ut på en liten sväng.

                          SNUTTAN OCH JAG ÖNSKAR ER EN BRA DAG.  

 
 
Malin

Malin

17 april 2013 12:41

Såna dagar får man ha, men skönt dom går över relativt fort! :)
Jätte fin bild på Snuttan!
Kramar

http://starchild88.bloggplatsen.se

 
Spanaren

Spanaren

17 april 2013 12:50

Snygga Snuttan puss på dig från oss *puss*

Läste du Badtantens blogg igår om fisar?
Där står det att de som släpper sig ofta har lägre tryck ;.)
Hur har du det med det *gapskratt* Lycka till i morgon/kram

Ps Badtantens blogg hittar ni under länkar i min blogg

http://spanaren55.bloggplatsen.se

 
ansepanse

ansepanse

17 april 2013 13:05

det blåser här också men jag ska strax ut nu
jag ser att du har sådan där månadstavla, jag hade också sådan förut
fina Snuttan :)
Sv: jag lovar att visa bild på mina penséer sedan
en fortsatt fin dag till dig vännen
kramar <3 och visst håller jag tummarna för dig

http://kinaguld.blogg.se

 
Ingen bild

annemon.bloggagratis.se

17 april 2013 21:50

Fin är hon snuttan i sina färger.
ja så kan det va ibland lite upp och ner.
Bra att kolla trycket lite då och då tycker jag, hoppas att det har blivit lägre då.
kram

 
Gunilla

Gunilla

18 april 2013 00:22

Så fin snuttan är
sådan färg på katt vill jag ha på nästa katt :)

Hoppas det går bra i morgon
kram

http://gunillaskatter.blogg.se

 
Cina

Cina

18 april 2013 06:18

Det bästa mor har sätter hon på bordet ;)
Söt hon är den lilla skruttan.
Ja du det blåste storm igår hoppas det blir bättre idag!
Ha en fin torsdag!
Kramen

http://heavenladyn.bloggplatsen.se

 
Marianne

Marianne

18 april 2013 17:02

Vilken vacker katt :)

http://m

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Lillis - 9 februari 2015 08:22


                           Nu är helgen över för denna gång, ganska bra väder                            har vi haft förutom att det blåste som sjutton.                            I dag ser det ut som vi får en vacker dag med sol och          ...

Av Lillis - 6 februari 2015 11:18


                               I dag så är solen framme och visar upp sig så                                härligt, - 1 grad har vi, tyckte att det var riktigt                                skönt ute.                                Stora ist...

Av Lillis - 2 februari 2015 12:05


                                Snön bara vräker ner och det är vitt så                                 långt ögat kan se, tycker att det räcker                                 nu med den vita varan som kommit, men                             ...

Av Lillis - 29 januari 2015 12:24


                              Blött, slaskigt och så halt på vissa ställen, men                               just nu så tittar solen fram lite.                               Nu har jag kommit igång med träningen igen och                      ...

Av Lillis - 25 januari 2015 11:50


                               Har nu varit ute och tagit en promenad, riktigt                                skönt var det och vackert med all snö som                                 kommit.                                Nu under förmiddagen ...

Presentation

Översätt bloggen

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2 3 4 5 6
7
8 9 10 11 12 13
14
15 16 17 18 19 20
21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<< April 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

Besöksstatistik

RSS

Väder

Live Traffic Feed


Ovido - Quiz & Flashcards