Välkommen till Lillis krypin

Alla inlägg den 4 maj 2013

Av Lillis - 4 maj 2013 10:50

                               Ännu en fin och skön dag, vad kan man mer begära.

                         Som jag talade om i går så skulle Rita och jag gå

                         till Papas Tapas och  äta och jag lovade att jag

                         skulle berätta för er vad jag åt för gott, kan oxå

                         berätta att det är smårätter.

                         Vi började med Vitlök+ Chilimarinerade Tigerräkor.  

               Sen blev det 2 små Oxfilespett med Klyftpotatis  

               Vi slutade med 2 st Vetetortillasbröd med mexicansk köttfärs  

                     Och till detta så blev det 2 glas med rött vin, vi hade en

                     trevlig och mysig kväll, när vi ätit klart så gick vi hem

                     till Rita och fikade och pratade ett bra tag.

                      ÖNSKAR ER EN BRA OCH SKÖN HELG.

Presentation

Översätt bloggen

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4
5
6 7 8 9 10 11
12
13 14 15 16 17 18
19
20 21 22 23 24 25
26
27 28 29 30 31
<<< Maj 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

Besöksstatistik

RSS

Väder

Live Traffic Feed


Ovido - Quiz & Flashcards