Välkommen till Lillis krypin

Direktlänk till inlägg 21 mars 2014

En salig blandning!

Av Lillis - 21 mars 2014 09:56

                           En fredag med sol har vi en så länge. Efter några

                           dagar med snö, så är nu snön ett minne blott.

                           I går var jag ju och bowlade men det gick inget

                           bra, har problem med kloten eftersom jag har

                           så smala fingrar. Så nästa torsdag ska jag få

                           hjälp att välja något klot som passar mig.

                           Har nu varit ut och handlat lite gott åt Snuttan

                           och mig inför helgen, fy sjutton vad det blåste.

                           Nu ska jag sätta fart och börja städa i mitt

                           lilla hem.

                           I kväll så får man åter sätta på sig dansskorna

                           och dansa loss till Let's dance så kul det ska bli.

                           SNUTTAN OCH JAG ÖNSKAR ER EN BRA HELG  

 
 
Margit

Margit

21 mars 2014 10:14

Ja det gäller att hs "rätta klotet" med rätt storlek på hålen för fingrarna.Vi ska också titts på Lets Dance i kväll...intressant..

http://margitholm.blogg.se

 
Malin

Malin

21 mars 2014 10:26

Ja sånt där kan vara lite klurigt , men bra du ska få hjälp med att hitta ett lämpligt klot för dig :)
Så fin hon är Snuttan!
Önskar er en riktigt trevlig kväll och helg.
Kram

http://starchild88.bloggplatsen.se

 
Spanaren

Spanaren

21 mars 2014 11:33

Hörde för ett tag sedan att det är viktigt med kloten. Fingrarna ska sitta precis ... så det är bra att du ska få hjälp med det. Puss till Snuttan och kram till dig/ kram

http://spanaren55.bloggplatsen.se

 
ansepanse

ansepanse

21 mars 2014 11:43

vad skönt att snön är borta igen, här har vi inte någon sol men jag hoppas ju att den ska visa sig i eftermiddag
det syns på bilden att Snuttan vägrar att hjälpa dig att städa :)
mm, det blir roligt med Let´s dance ikväll
ha en fortsatt fin fredag
kramen vännen <3

http://kinaguld.blogg.se

 
TantGlad

TantGlad

22 mars 2014 09:15

God morgon!
Vi hoppas på sol i hela landet idag. Själv har jag en STOR sol just nu, och humöret mitt är lika bra som solen lyser starkt *ler*
Klart snuttan och du ska få lite gott när det är helg. Mys på ni.
Önskar dig och snuttan en fin och skön lördag nu!
KRAAAAM!

http://TantGlad.bloggo.nu

 
ansepanse

ansepanse

22 mars 2014 11:24

Sv: en fortsatt fin lördag till dig också vännen
kramen <3

http://kinaguld.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Lillis - 9 februari 2015 08:22


                           Nu är helgen över för denna gång, ganska bra väder                            har vi haft förutom att det blåste som sjutton.                            I dag ser det ut som vi får en vacker dag med sol och          ...

Av Lillis - 6 februari 2015 11:18


                               I dag så är solen framme och visar upp sig så                                härligt, - 1 grad har vi, tyckte att det var riktigt                                skönt ute.                                Stora ist...

Av Lillis - 2 februari 2015 12:05


                                Snön bara vräker ner och det är vitt så                                 långt ögat kan se, tycker att det räcker                                 nu med den vita varan som kommit, men                             ...

Av Lillis - 29 januari 2015 12:24


                              Blött, slaskigt och så halt på vissa ställen, men                               just nu så tittar solen fram lite.                               Nu har jag kommit igång med träningen igen och                      ...

Av Lillis - 25 januari 2015 11:50


                               Har nu varit ute och tagit en promenad, riktigt                                skönt var det och vackert med all snö som                                 kommit.                                Nu under förmiddagen ...

Presentation

Översätt bloggen

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

Besöksstatistik

RSS

Väder

Live Traffic Feed


Ovido - Quiz & Flashcards