Välkommen till Lillis krypin

Direktlänk till inlägg 11 maj 2014

Söndag!

Av Lillis - 11 maj 2014 10:39

                                  Än så länge så har vi inget regn och det tackar

                                  jag för, men dan är ju lång så det hinner ju att

                                  komma.

                                  I fredags kväll så var jag och min dotter och 

                                  barnbarnet ute och åt var sin sallad och hade 

                                  några trevliga timmar tillsammans.

                                  Tittade ni på Melodifestivalen i går kväll?

                                  jag tittade aldrig tycker att det är så 

                                  långdraget men jag hörde i morse vem som

                                  vann.

                                  I dag så får ni titta på ett kort på Snuttan

                                  som jag visat förut.

                                   HA EN BRA SÖNDAG OCH NJUT AV DAGEN.  

 
 
ansepanse

ansepanse

11 maj 2014 11:33

här har det redan börjat regna, började för en liten stund sedan :(
nej, inte tittade jag på mellon, läste i morse på Aftonbladets sidor att Sanna blev trea, har inte ens hört låten
åh så söt Snuttan <3 är
ha en fortsatt bra dag vännen
kramen

http://kinaguld.blogg.se

 
TantGlad

TantGlad

11 maj 2014 12:27

Visa snuttan du. Jag kan nog alldrig bli för mätt då det gäller denna söta och charmiga kisse. Ge henne en kram från TantGlad är du snäll. Hon kommer nog känna den 😉.

Japp...jag såg festivalen och det var min stora favorit med det kloka budskapet som vann. Jag bara visste och kände att conchita Österrike skulle vinna.

Ha nu en skön söndag.
Kram.

http://tantglad.bloggo.nu

 
Anita

Anita

11 maj 2014 12:55

Fin kisse .... och den tål att tittas på. Joo, jag segade mig igenom hela Mellon. Inget att ha tycker jag men det gick bra för Sanna och det är jag glad för. Hon är en skönsjungande, ödmjuk och go artist som till och med hade varit värd att vinna hela tävlingen men nu slipper Sverige de kostnaderna det innebär.
Ha det gott vännen min !!! Kramen

http://tillbakablick.bloggplatsen.se

 
Cina

Cina

11 maj 2014 19:27

Ja kollade inte heller men jag höll på "skäggiga damen" som jag såg vid något tillfälle. Låten var bra och texten och han sjunger underbart tycker jag.
Sanna ja visst var hon väl en värdig vinnare men nääää tyvärr gick det inte denna gång heller.

Regnar för fullt här hos mig o ha så gjort hela eftermiddagen.

Kramen min vän.

http://heavenladyn.bloggplatsen.se

 
Maria

Maria

11 maj 2014 19:59

Håller med dig att mello brukar bli lite långdraget, tittade lite från å till. Finfina Snuttan, härligt att ha ett litet gosigt djur som sällskap eller hur. Idag har de regnat smått smått men ack så blött hela dagen.
Önskar dig en bra dag/kramizar

http://torparmor.blogspot.com

 
ansepanse

ansepanse

12 maj 2014 12:48

Sv: hoppas att du får en fin måndag vännen
här regnade det en stund på förmiddagen men nu är det uppehåll men grått
kramar

http://kinaguld.blogg.se

 
Spanaren

Spanaren

12 maj 2014 13:26

Jepp vi såg Eurovisionen och rätt låt vann.
Puss till Snuttan från oss och en kram till dig/kram

http://spanaren55.bloggplatsen.se

 
Malin

Malin

12 maj 2014 22:53

Hon är så fin, en riktigt liten drottning där hon ligger! :)
Jag,sambon och mamma tittade tills Sanna hade sjungit klart,sen orkade vi inte titta, tycker också det är på tok för långt,man hinner somna tusen gånger om!
Mysigt att gå ut o äta med nära o kära!
Kramar

http://starchild88.bloggplatsen.se

 
Susanne

Susanne

13 maj 2014 08:50

Jag vet inte om jag skulle klara mig från att titta. Jag har nog inte missat en enda final sen jag var liten :)
Jag är mycket nöjd med prispallen..

Kul att få umgås med nära och kära några timmar.

Kramisar

http://beauty-beholder.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Lillis - 9 februari 2015 08:22


                           Nu är helgen över för denna gång, ganska bra väder                            har vi haft förutom att det blåste som sjutton.                            I dag ser det ut som vi får en vacker dag med sol och          ...

Av Lillis - 6 februari 2015 11:18


                               I dag så är solen framme och visar upp sig så                                härligt, - 1 grad har vi, tyckte att det var riktigt                                skönt ute.                                Stora ist...

Av Lillis - 2 februari 2015 12:05


                                Snön bara vräker ner och det är vitt så                                 långt ögat kan se, tycker att det räcker                                 nu med den vita varan som kommit, men                             ...

Av Lillis - 29 januari 2015 12:24


                              Blött, slaskigt och så halt på vissa ställen, men                               just nu så tittar solen fram lite.                               Nu har jag kommit igång med träningen igen och                      ...

Av Lillis - 25 januari 2015 11:50


                               Har nu varit ute och tagit en promenad, riktigt                                skönt var det och vackert med all snö som                                 kommit.                                Nu under förmiddagen ...

Presentation

Översätt bloggen

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

Besöksstatistik

RSS

Väder

Live Traffic Feed


Ovido - Quiz & Flashcards