Välkommen till Lillis krypin

Alla inlägg under mars 2009

Av Lillis - 15 mars 2009 13:15

 Solen skiner från en klarblå himmel,har varit ute och gått en långpromenad i det vackra vädret och det är varmt och skönt det är så härligt.

 I går i Melodifestivalen så  tyckte jag att rätt låt vann, så nu är det bara att hålla tummarna för Malena när hon åker till Ryssland. Annars har min söndag varit lugn och skön har inte gjort många knop.

Nu får ni alla ha en fortsatt bra söndag

Av Lillis - 14 mars 2009 14:11

 I går åkte rätt person ut från Let's dance om man tittar dansmässigt.

I kväll så får vi titta på Melodifestevalen och se vilken låt som vinner det hela. Har inget mer att skriva så vi hörs i morgon

Ha en trevlig och bra lördag

Av Lillis - 13 mars 2009 13:07

Nu har nästan all snö försvunnit och det är skönt men det kan ju bli bakslag igen det vet man ju aldrig.Rita och jag har varit ute och gått en sväng på förmiddagen, hon är fortfarande yr i huvudet men det blir bättre och bättre.Just nu har jag tvättstugan så det är och fara upp och ner som ett tort skinn,men tvätta måste man ju göra

Och i kväll är det Let's dance som gäller så nu får man hoppas att rätt par åker ut

Önskar er alla en bra fredag

Av Lillis - 12 mars 2009 15:11

 Så här ser morgonrocken ut som jag fick av Maria när hon hade varit i Thailand.

Snön ligger kvar än och någon minusgrad och halt som sjutton är det ute,man går och spänner sig är livrädd att halka omkull.

I dag har dom minsta i familjen blivit ompysslade (fiskarna) dom har fått rent och snyggt i sitt lilla krypin.Rita har varit över i några timmar vi har fikat och ätit semlor, det var så gott så

Ha en fortsatt bra torsdag

Av Lillis - 11 mars 2009 14:24

 I morse när jag slog upp mina ljusblå och tittade ut höll jag på att få slag,mycket snö har kommit under natten och det håller fortfarande på så nu börjar vintern om som det verkar, blåsigt och kallt är det oxå.

I dag har jag hämtat kameran som jag har haft inlämmnad så nu får vi hoppas att allt fungerar.

Har varit över till Peter några timmar och hjälpt honom att packa ner lite saker.

I kväll ska jag titta på Diagnos okänd som börjar kl:20, såg det förra onsdagen och tyckte att det var intressant

Nu önskar jag er alla en fortsatt bra onsdag

Av Lillis - 10 mars 2009 14:05

 Min tisdag började som alla andra tisdagar med frukost, gick sedan ner till Natilus så jag var där till 7,15 och körde ett träningspass gick hem och duschade. Gick sedan hem och fortsatte att hjälpa Peter att packa porslin, prydnadssaker och annat smått och gott,vi ska fortsätta i morgon.

I går var det vår väder och idag har det varit snöblandat regn sen i morse.

Nu längtar jag efter värme och sol,men det kommer väl så småningom får vi hoppas

Ha en bra dag och kväll

Av Lillis - 9 mars 2009 13:58

 Här sitter Snuttan och spejar efter fåglar.

Nu börjar vårkänslorna att spira i kroppen. En fin och skön dag solen skiner och man blir så glad.Var ute på en långpromenad på förmiddagen,sedan var jag med Karin till Tuna Park och gick runt i alla affärer och nu börjar dom att få in mycket snygga vår kläder,och när vi ändå var där så passade vi på att fika och det smakade gott.I kväll så ska jag titta på Spårlöst,där dom letar rätt på personer

Nu får ni alla ha en fortsatt bra dag

Av Lillis - 8 mars 2009 14:11

 Idag är det snöblandat regn som kommer ner det är så trist.

Maria mitt barnbarn har varit här en sväng har inte träffat henne sen hon kom hem från Thailand,hon var brun som en pepparkaka och hade fått uppleva massa saker,hon hade simmat med Delfiner och ridit på Elefant och träffat på apor.Hon hade köpt en morgonrock åt mig som var så snygg,tyvärr så har jag min kamera inlämnad så jag kan inte fota morgonrocken det kommer senare

Önskar er alla en bra söndag

Presentation

Översätt bloggen

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6
7
8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21
22
23 24 25 26 27 28
29
30
31
<<< Mars 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

Besöksstatistik

RSS

Väder

Live Traffic Feed


Ovido - Quiz & Flashcards