Välkommen till Lillis krypin

Direktlänk till inlägg 28 april 2012

Solig dag!

Av Lillis - 28 april 2012 11:13

                               En solig lördag har vi men det blåser som bara sjutton ute,

                               har nu varit ut en sväng och gått, kändes så skönt efter

                               gårdagen. Som ni kanske märkte så var jag inte in på

                               bloggen i går, var så yr i huvudet så jag kunde inte sitta

                               vid datorn kanske är det biverkningar av Blodtrycksmedicin

                               jag får hoppas det, i dag så känns det lite bättre och glad

                               är jag för det.

                               Tittade i går kväll på Let's dance och tyckte nog att Camilla H

                                skulle fått lämnat programet men det är vad jag tycker.

                                Nu ska jag bara ta det lugnt och vila i dag

                                 EN BRA OCH SKÖN HELG ÖNSKAR JAG ER

 
 
Maggan

Maggan

28 april 2012 11:39

Det är säkert medicinen. Blev så för mig när jag började med den. Ger det sig inte får du byta sort.
Ja det är alltid fel personer som åker ut på Lets Dance enl mej.Förstår inte att Henemark får vara kvar så dålig som hon är.
Hoppas din yrsel ger sig så du kan njuta av vårens intåg.
kram!

http://Margaretha.bloggagratis.se

 
ansepanse

ansepanse

28 april 2012 12:26

det kan vara blodtrycksmedicinen som ställer till det för dig, hoppas att det blir bättre med tiden, kan bara hålla med dig om att det borde varit Camilla H som skulle lämnat Let´s dance
kramar vännen

http://kinaguld.blogg.se

 
Maria

Maria

28 april 2012 13:29

Skönt att du känner dig bättre idag, det är säkert tab. som gjorde de, man kan väl få bytt om just inte den tab. passar dig. Håller med dig angående Let´s dance, ja smaken e som baken.
önskar du får en fortsatt bra helg/kramizar

http://torparmor.blogspot.com

 
Malin

Malin

28 april 2012 21:44

Usch det lät inte vidare, skönt du mår bättre idag!
Tycker också Camilla H borde åkt före Pernilla, men men :)
Stor kram

http://starchild88.bloggplatsen.se

 
Sussi

Sussi

28 april 2012 22:17

Hoppas verkligen yrseln bara var tillfällig. SKönt att du känner dig bättre idag. Vädret var lite blåsigt men annars mycket fint idag. Första riktiga vårkänslan infann sig. Nu är det nära..
Håller nog med dig. Camilla H borde nog ha fått lämnat. Inte Pernilla W..

Kramisar

http://allt-om-inget.bloggagratis.se

 
Cina

Cina

29 april 2012 08:31

Ja som jag sagt till dig i telefon så tror jag oxå att det är medicinen som gör dig yrskallig. Men ge medicinen en vecka o se om det kanske ger med sig annars får du ringa din Dr och han byter till en annan sort.
Önskar dig en fin o solig söndag!

Kramen min älskade vän!

http://heavenladyn.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Lillis - 9 februari 2015 08:22


                           Nu är helgen över för denna gång, ganska bra väder                            har vi haft förutom att det blåste som sjutton.                            I dag ser det ut som vi får en vacker dag med sol och          ...

Av Lillis - 6 februari 2015 11:18


                               I dag så är solen framme och visar upp sig så                                härligt, - 1 grad har vi, tyckte att det var riktigt                                skönt ute.                                Stora ist...

Av Lillis - 2 februari 2015 12:05


                                Snön bara vräker ner och det är vitt så                                 långt ögat kan se, tycker att det räcker                                 nu med den vita varan som kommit, men                             ...

Av Lillis - 29 januari 2015 12:24


                              Blött, slaskigt och så halt på vissa ställen, men                               just nu så tittar solen fram lite.                               Nu har jag kommit igång med träningen igen och                      ...

Av Lillis - 25 januari 2015 11:50


                               Har nu varit ute och tagit en promenad, riktigt                                skönt var det och vackert med all snö som                                 kommit.                                Nu under förmiddagen ...

Presentation

Översätt bloggen

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3 4 5 6 7
8
9 10 11 12 13 14
15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26
27
28 29
30
<<< April 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

Besöksstatistik

RSS

Väder

Live Traffic Feed


Ovido - Quiz & Flashcards