Välkommen till Lillis krypin

Direktlänk till inlägg 6 september 2010

Ny Vecka!

Av Lillis - 6 september 2010 11:07

 Måndag morgonen började med ett pass i tvättstugan så nu är det avklarat.

 Har varit ute så varmt och skönt, känns nästan som en sommar dag.

 Har oxå varit och lämnat min nyckel din en granne som ska gå in och titta till Snuttan när jag åker till Åland. En del tycker att jag är knäpp som har någon som tittar till henne, men det bjuder jag på, skulle aldrig kunna åka iväg och veta att hon är helt själv och ingen som pratar med henne.

I kväll så börjar Svenska Biggest loser och det måste jag bara titta på och försöka följa

 En bra dag till er alla

 
 
Malin

Malin

6 september 2010 13:01

En sak är säker, jag tycker INTE att du är knäpp som låten någon titta till din lilla sötnos! .. Jag skulle göra sammasak , och kanon att man har så snälla grannar som ställer upp och som man kan lita på! ... Jag ska också se det ikväll! Kram

http://sugarpie88.bloggplatsen.se

 
Monica

Monica

6 september 2010 17:17

Det är väl självklart att du ska ha någon som tittar till Snuttan när du är borta....undrar just vem som är knäpp egentligen, inte du i alla fall.

Ha en trevlig resa till Åland!

Kram :)

http://violett.bloggplatsen.se

 
Lena

Lena

6 september 2010 21:07

Hej Lillis.
Svårt att sova är det,jag är alltid sån när det är något nytt.Det kan ta veckor innan jag känner mig hemma.Mycket som skulle behöva göras här,det är ganska så nergånget,och det känns jobbigt.Annars så är det mysigt.
Ha det gott vännen!
Kram

http://lenaochpudlarnas-blogg.bloggagratis.se

 
Glimz

Glimz

6 september 2010 23:51

Aaaaa du har haft ett alldeles eget aerobicpass (tvättstugan), det är ingen lek att tvätta, det tar ju flera timmar. Fixade en tvättmaskin i lägenheten, då det inte fanns några tvättider på de tiderna på dygnet då jag kunde :) En underbar vecka till dig!
Kramen till dig vännen!

http://ninz.bloggagratis.se

 
Sussi

Sussi

7 september 2010 07:13

Ens djur är som familjemedlemmar. Klart man vill veta att dom har det bra när man åker iväg. Jag hade nog tyckt det var konstigare om du inte hade någon som tittade till henne..
Ha det så skoj på Ålandstrippen nu. Gör inget som inte jag skulle göra!! ;)

Kramisar

http://allt-om-inget.bloggagratis.se

 
Anita

Anita

7 september 2010 07:43

Man lämnar inte djur ensamma utan tillsyn så inte är det du som är knäpp. Du gör det självklara. Hoppas du får en trevlig resa och det skall bli spännande att höra hur du haft det och kanske det kommer bilder också.
Kram vännen !!

http://skomakarlisa.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Lillis - 9 februari 2015 08:22


                           Nu är helgen över för denna gång, ganska bra väder                            har vi haft förutom att det blåste som sjutton.                            I dag ser det ut som vi får en vacker dag med sol och          ...

Av Lillis - 6 februari 2015 11:18


                               I dag så är solen framme och visar upp sig så                                härligt, - 1 grad har vi, tyckte att det var riktigt                                skönt ute.                                Stora ist...

Av Lillis - 2 februari 2015 12:05


                                Snön bara vräker ner och det är vitt så                                 långt ögat kan se, tycker att det räcker                                 nu med den vita varan som kommit, men                             ...

Av Lillis - 29 januari 2015 12:24


                              Blött, slaskigt och så halt på vissa ställen, men                               just nu så tittar solen fram lite.                               Nu har jag kommit igång med träningen igen och                      ...

Av Lillis - 25 januari 2015 11:50


                               Har nu varit ute och tagit en promenad, riktigt                                skönt var det och vackert med all snö som                                 kommit.                                Nu under förmiddagen ...

Presentation

Översätt bloggen

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3
4
5
6 7
8
9 10 11
12
13 14 15 16 17
18
19
20 21 22
23
24 25
26
27 28 29 30
<<< September 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

Besöksstatistik

RSS

Väder

Live Traffic Feed


Ovido - Quiz & Flashcards