Välkommen till Lillis krypin

Direktlänk till inlägg 1 augusti 2011

Ny månad!

Av Lillis - 1 augusti 2011 08:28

      Och helgen är över för denna gång. I lördags så fick jag främmande

      i omgångar, först så kom min vännina Siv och det var så roligt och

      trevligt senare så dök Carina och Maria upp även då så var det mysigt

      och trevligt. Senare på kvällen så blev jag så överraskad fick ett

      mycket trevligt telefonsamtal från en kär bloggvän som jag inte pratat

      med tidigare och det lever jag på länge och det var så roligt, tack min vän.

      I går söndag så hade vi en kanondag med vackert väder, tillbringade några

      timmar tillsammans med Greta vi var ut på en promenad och gick även och

      tog en fika.

      Även i dag så ser det ut än så länge att vi får en vacker dag

         EN SKÖN MÅNDAG TILL ER ALLA

 
 
Maggan

Maggan

1 augusti 2011 08:59

Så skönt att allt är normalt igen på din blogg. Och tack för samtalet. Önskar att vi hade lite närmre till varandra.
Nu ska jag försöka komma i ordning och så får jag se vad dagen har att erbjuda i fortsättningen.
Tog just "supen" du vet. Tvi vale,men den kanske gör gott i framtiden. Bäst att jag tar den ändå.
Ha en bra dag Lillemor. KRAM;KRAM!

http://bloggplatsen

 
Ninz

Ninz

1 augusti 2011 10:46

Oj, här har det hänt saker, vad kul! En jätte fin måndag till dig vännen :)
Kramen

http://ninz.bloggagratis.se

 
ansepanse

ansepanse

1 augusti 2011 11:44

låter som fina dagar :)
här är det riktigt varmt idag också
bamsekramar till dig vännen

http://kinaguld.blogg.se

 
Lena

Lena

1 augusti 2011 11:57

Det låter trevligt med alla besök.Detsamma till dig vännen.Ha en bra Måndag!
Bamse kramen

http://lenaochpudlarnas-blogg.bloggagratis.se

 
Ingen bild

Love

1 augusti 2011 13:00

Trevliga besök kan pigga upp den allra tristaste dag. Vilken tur vi har som har vänner.
Varmt här i dag så jag håller mig inne tills kvällningen.Har just skickat iväg Lukas att köpa glass mat är man inte sugen på.
Jag skulle gärna vilja ha ditt lösenord om det är ok.
Önskar dig en bra vecka Lillis.

 
Cina

Cina

1 augusti 2011 19:11

Du har haft en trevlig helg ser jag.
Mysigt med lite fikagäster.
Varm idag så jag tror jag smäller av snart!
Pust o stön!

Kramen min vän.

http://heavenladyn.bloggplatsen.se

 
attis

attis

1 augusti 2011 19:53

Hej vännen. Vilken trevlig helg du ser ut att ha haft. Visst är det härligt med detta underbara väder. Här sitter jag med tre just nu trötta vovar. Ha de gott.
Bamsekram

http://attisblogg.blogg.se

 
Ruth

Ruth

1 augusti 2011 21:41

Denna värmen är inte skön, nästan så jag längtar tillbaka till det svala vädret med en och annan regnskur, men det är jag det. Tur jag har AC på andra våningen så jag får sova skönt.
Så trevligt med många besökare som du har haft i helgen, vänner är gulld att ha omkring sig.
Kram vännen, kikar in i morgon igen.
Kramen

http://bernamis.bloggplatsen.se

 
Gunilla

Gunilla

1 augusti 2011 22:13

Hej på dig!
Håller med Maggan som säger:
*Så skönt att allt är normalt igen på din blogg*
Trodde man inte kunde komma in hur som helst på din blogg längre.
Skönt att det har ordnat sig iaf.
Här har det varit ett underbart sommarväder hela dagen, men vi har ändå inte kunnat vara ute så mycket på grund av flyttning hela dagen. Ja lite sol har man ju fått ändå
Tass på dig
/Gunilla

http://gunillaskatter.blogg.se

 
gerty

gerty

1 augusti 2011 22:21

Varmt så man håller på att smälta bort, att det aldrig kan vara lagom

http://prilyckans.bloggplatsen.se

 
Malin

Malin

1 augusti 2011 22:35

Låter som en riktigt trevlig helg :)
Hoppas du får en fin vecka!
Kramar

http://starchild88.bloggplatsen.se

 
kristina

kristina

2 augusti 2011 09:32

ha det så gott och ta väl hand om dig.
Många kramar från mig.

http://kristinakicki.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Lillis - 9 februari 2015 08:22


                           Nu är helgen över för denna gång, ganska bra väder                            har vi haft förutom att det blåste som sjutton.                            I dag ser det ut som vi får en vacker dag med sol och          ...

Av Lillis - 6 februari 2015 11:18


                               I dag så är solen framme och visar upp sig så                                härligt, - 1 grad har vi, tyckte att det var riktigt                                skönt ute.                                Stora ist...

Av Lillis - 2 februari 2015 12:05


                                Snön bara vräker ner och det är vitt så                                 långt ögat kan se, tycker att det räcker                                 nu med den vita varan som kommit, men                             ...

Av Lillis - 29 januari 2015 12:24


                              Blött, slaskigt och så halt på vissa ställen, men                               just nu så tittar solen fram lite.                               Nu har jag kommit igång med träningen igen och                      ...

Av Lillis - 25 januari 2015 11:50


                               Har nu varit ute och tagit en promenad, riktigt                                skönt var det och vackert med all snö som                                 kommit.                                Nu under förmiddagen ...

Presentation

Översätt bloggen

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12
13
14
15 16 17 18 19 20
21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Augusti 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

Besöksstatistik

RSS

Väder

Live Traffic Feed


Ovido - Quiz & Flashcards