Välkommen till Lillis krypin

Direktlänk till inlägg 2 augusti 2011

Varmt även i dag!

Av Lillis - 2 augusti 2011 11:52

      Nu på morgonen så var det svalt och skönt då passade jag på att ta en riktig

      långpromenad. Men nu börjar det bli lika hett som i går, jag gillar värme men

      nu tycker jag att det är på tok för varmt.

      Nu är barnbarnet Maria på väg till Rhodos för att bada och sola får hoppas

      att hon tar det lugnt med solen så hon inte bränner sig.

      Sitter och väntar att Karin ska komma, jag ska hjälpa henne att färga håret.

       Visar några kort från Strömsholmen

                  EN BRA DAG TILL ER ALLA    

 
 
irja

irja

2 augusti 2011 13:11

Solen gassar från en klarblå himmel,även här hos mig men det är väl inte längre till, nu är vi ju redan i början av augusti sommarens sista månad, sen blir det höst, ,,, så det är bäst att njuta av solen och värmen denna sensommar ska ta en promenad mot havet och höra på vågornas kluckande mot stenar och strand,,, det är så rogivande.....
Ha en bra dag vännen....
KramiZ IA..

http://40-talisten.bloggplatsen.se

 
Anita

Anita

2 augusti 2011 19:01

Jag tycker att det är skönt med värme men det kanske är för jag är gammal. Fina blommor du visar oss idag vännen !!!
Hoppas Maria får en skön vecka på Rhodos och kommer hem brunbränd och go !!!
Stor kram till dig vännen !!!

http://minplats.bloggplatsen.se

 
Maggan

Maggan

2 augusti 2011 19:18

Enligt min mening så är det på tok för varmt nu. Men man skulle ju inte klaga. Skönast är ju ändå mornar och kvällar.
Hoppas ditt barnbarn får det riktigt kul på Rhodos.
Ha det bra min kära vän. Kram.

http://bloggplatsen

 
ansepanse

ansepanse

2 augusti 2011 21:13

fina bilder :) roligt att hjälpa till med hårfärgning
här regnade det på eftermiddagen men det var varmt ändå
kramar vännen

http://kinaguld.blogg.se

 
Cina

Cina

2 augusti 2011 21:30

Imorse var det jätteskönt ute men sedan fram vid lunch då var det olidligt ute det stog precis stilla.
Hoppas Maria har det skönt på Rhodos.
Kramen min vän

http://heavenladyn.bloggplatsen.se

 
Sussi

Sussi

2 augusti 2011 22:50

Jag är så nöjd med semestervädret så :)
Nu är det precis lagom ute. Ca 25 grader! Helt underbart. Lite hinner jag vara ute i solen med mellan renoveringen :)

Kramisar

http://allt-om-inget.bloggagratis.se

 
Ruth

Ruth

2 augusti 2011 23:54

Det kom lite befriande och svalkande regn i dag, härligt. Man blir ju så trött och olustig när det är så varmt, musten går totalt ur kroppen.
Dags för mig att förbättra på utväxten också, men det gör jag själv. Hoppas ditt barnbarn får en trevlig resa och kommer hem och har mycket roligt att berätta för dig.
Kram och god natt.

http://bernamis.bloggplatsen.se

 
Malin

Malin

3 augusti 2011 00:07

Hoppas det gick bra o färga håret på din vän :)
fina bilder! ..
Hoppas ditt barnbarn får det riktigt trevligt :)
Kram

http://starchild88.bloggplatsen.se

 
Margit

Margit

3 augusti 2011 00:16

vi hade inte så kvavt i går/tisdag , i Kolsva tyckte jag...drägligt att vara ute.
Jag är nu i stan...2 nätter att jobba.
Fina bilder från Sundbyholm du tagit!!!
Kram till dej!!

http://margitholm.blogg.se

 
agge

agge

3 augusti 2011 11:21

Vilken sensommar vi har...roligt för de som har sen semester. Förra året vid denna tid hade hösten kommit.
Vackra blommor.
kram

http://havefun.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Lillis - 9 februari 2015 08:22


                           Nu är helgen över för denna gång, ganska bra väder                            har vi haft förutom att det blåste som sjutton.                            I dag ser det ut som vi får en vacker dag med sol och          ...

Av Lillis - 6 februari 2015 11:18


                               I dag så är solen framme och visar upp sig så                                härligt, - 1 grad har vi, tyckte att det var riktigt                                skönt ute.                                Stora ist...

Av Lillis - 2 februari 2015 12:05


                                Snön bara vräker ner och det är vitt så                                 långt ögat kan se, tycker att det räcker                                 nu med den vita varan som kommit, men                             ...

Av Lillis - 29 januari 2015 12:24


                              Blött, slaskigt och så halt på vissa ställen, men                               just nu så tittar solen fram lite.                               Nu har jag kommit igång med träningen igen och                      ...

Av Lillis - 25 januari 2015 11:50


                               Har nu varit ute och tagit en promenad, riktigt                                skönt var det och vackert med all snö som                                 kommit.                                Nu under förmiddagen ...

Presentation

Översätt bloggen

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12
13
14
15 16 17 18 19 20
21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Augusti 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

Besöksstatistik

RSS

Väder

Live Traffic Feed


Ovido - Quiz & Flashcards