Välkommen till Lillis krypin

Direktlänk till inlägg 15 februari 2012

Hej mitt vinterland!

Av Lillis - 15 februari 2012 12:19

                                   Trodde att jag drömde i morse när jag tittade ut och fick se all snö,

                                    det började att snöa i går eftermiddag och slutade för en timme sen,

                                    kan ju tycka att det var onödigt med denna snö nu men kul för alla

                                    barn som har sportlov. Har varit ner på stan en sväng var på jakt efter

                                   ett par Jeans och efter mycket provande så fick jag tag på ett par som

                                   var sköna och även som satt bra på mig så dom fick följa med mig hem.

                                   Tyckte att det var små kallt ute och blåste av bra den så nu ska jag

                                    hålla mig inne resten av dagen och gosa lite med Snuttan om hon vill.

                                          

                                             EN FORTSATT BRA ONSDAG TILL ER ALLA

                 

 
 
Cina

Cina

15 februari 2012 12:38

Usch o fy så onödigt med detta vita skit.
Ser likadant ut här som hos dig.
Blåser småspik ute.
Inte ska jag gå ut idag heller.
Kanske sticker ut näsan genom dörren o tar ett foto.
Kul med nya jeans.
Ha en fortsatt bra dag!
Kramen

http://heavenladyn.bloggplatsen.se

 
Margit

Margit

15 februari 2012 14:01

Härligt med nya jeans..som pasar och du tycker om!!!
Vi fick BARA 1 dm snö, i gårkväll och i natt endast en halv centimeter...
Så det var MYVKET ni fått...ser på bilderna från Stadsparken...
Kram!!!!

http://margitholm.blogg.se

 
Anita

Anita

15 februari 2012 15:23

Grattis till nya jeans. Visst känns det roligt när man får tag på såna som känns sköna på ?? Här har också kommit snö men inga mängder. Det blåser snålt och det går in i märgen. Innedag är det bästa. jag skrev färdigt Karolina nu ... Det behövdes det här vädret för att få det klart.
Stor kram till dig min goa vän !!!

http://minplats.bloggplats.se

 
Monica

Monica

15 februari 2012 15:28

Vi har visst samma rubrik idag ser jag och lika mycket snö har vi nog också fått.
Roligt med lite nya kläder,jag får väl kolla lite i garderoben hur det ser ut på klädfronten hos mej,men jag har ganska många långbyxor i olika färger och modeller så jag behöver nog inte köpa några nu.Olika färger är kanske att ta i för det är mest svarta och gråa.

Kram

http://violett,bloggplatsen.se

 
annemon

annemon

15 februari 2012 15:40

fina bilder på det vita men inte så skönt ute.Kul med nya kläder och att du hittade det som passade och som du gillade det är ju ett plus.Ha en skön dag inne i värmen.
kramen

http://annemon.bloggagratis.se

 
ansepanse

ansepanse

15 februari 2012 17:06

nu har du mer snö än vad vi har, ja är det inte så? nu vill vi ju ha vår istället för mer snö
här har det varit en vacker solskensdag
kramar vännen

http://kinaguld.blogg.se

 
Yvonne R

Yvonne R

15 februari 2012 18:55

Oj vad snö ni fått! Ser kallt ut :)
Svårt ibland att hitta bra jeans tycker jag
Gokväll

http://yvonne.bloggagratis.se

 
Maggan

Maggan

15 februari 2012 19:18

Ja fy sjutton för denna snö som kom och ställde till det. Och blåser gör det också. Det är skönast att hålla sig inne,men ibland behöver man ju andas lite frisk luft eller inhandla lite mat.
Nu ska jag snart se på halv åtta hos mig så då säger jag hej och kram!Ha det gött!

http://Margaretha.bloggagratis.se

 
Ruth

Ruth

15 februari 2012 20:29

Vi har nog fått snö i stora delar av Sverige och mera skall dom bjuda på kommande dygn, får se hur det slutar.
GRATTIS till nya jeans, finns det något bättre klädesplagg både till vardag och fest, kombinerat med något snyggt upptill, alltid välklädd.
Hoppas Snuttan var på rätta humöret så ni kunde gosa lite.
Fina vinter foton och orörd snö.
Kramelikram vännen.

http://bernamis.bloggplatsen.se

 
Nina

Nina

15 februari 2012 20:39

Jag ser det snöar, jag ser det snöar, det var ju roligt hurra, NOT!!!
Kramen till dig vännen :)

http://ninz.bloggagratis.se

 
Maria

Maria

16 februari 2012 11:46

Gott att hitta ett par byxor som sitter skönt. Ja de e roligt att fixa till de på bloggen, tack för att du tycker det är trevligt att besöka mig. Här snöar just nu men tror de e plusgrader ute. Vi skall strax ta en lite promenad, ja de får bli en lite idag för jag har blivit så förkyld mår lite usch.
Ha en fin dag/kramizar

http://torparmor.blogspot.com

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Lillis - 9 februari 2015 08:22


                           Nu är helgen över för denna gång, ganska bra väder                            har vi haft förutom att det blåste som sjutton.                            I dag ser det ut som vi får en vacker dag med sol och          ...

Av Lillis - 6 februari 2015 11:18


                               I dag så är solen framme och visar upp sig så                                härligt, - 1 grad har vi, tyckte att det var riktigt                                skönt ute.                                Stora ist...

Av Lillis - 2 februari 2015 12:05


                                Snön bara vräker ner och det är vitt så                                 långt ögat kan se, tycker att det räcker                                 nu med den vita varan som kommit, men                             ...

Av Lillis - 29 januari 2015 12:24


                              Blött, slaskigt och så halt på vissa ställen, men                               just nu så tittar solen fram lite.                               Nu har jag kommit igång med träningen igen och                      ...

Av Lillis - 25 januari 2015 11:50


                               Har nu varit ute och tagit en promenad, riktigt                                skönt var det och vackert med all snö som                                 kommit.                                Nu under förmiddagen ...

Presentation

Översätt bloggen

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4
5
6 7 8 9 10 11
12
13 14 15 16 17
18
19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29
<<< Februari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

Besöksstatistik

RSS

Väder

Live Traffic Feed


Ovido - Quiz & Flashcards