Välkommen till Lillis krypin

Direktlänk till inlägg 9 april 2012

Annandag påsk!

Av Lillis - 9 april 2012 11:03

                              Under morgonen hade jag problem med datorn det ville inte

                              som jag ville, drog ur sladdar och trixade lite och till slut så

                              hoppade den igång igen och glad blev jag.

                              Nu är påsken snart slut för denna gång och tycker nog att det

                              blir skönt att allt blir som vanligt igen. I påsk har vi haft ett

                              fint väder men lite små kyligt i luften, i går så var jag bjuden

                              på mat hos Carina men kunde inte gå dit hade sådan huvudvärk

                              men i dag känns allt ganska så bra igen.

                              Har nu varit ut på min vanliga promenad och fått lite luft och

                              även fått rensat mitt huvud.

                              I morgon så börjar jag min dag med ett besök hos tandläkaren

                              i Torshälla om det tycker jag inte, men det är bara att gilla läget.

                               EN BRA ANNANDAG PÅSK ÖNSKAR JAG ER ALLA  

 
 
ansepanse

ansepanse

9 april 2012 11:35

vilken tur att du fick igång datorn igen, jag ska tänka på dig imorgon, jag tycker heller inte om att behöva gå till tandläkaren
bamsekramar till dig vännen

http://kinaguld.blogg.se

 
Maggan

Maggan

9 april 2012 12:07

Välkommen tillbaka på planen!
Tråkigt när datorn ska strejka som man är så beroende av.
Och du ska till tandläkaren och jag ska till VC och ta en massa prover. Jag tycker inte om att bli stucken.
Ha nu en fortsatt bra dag.Kram

http://Margaretha.bloggagratis.se

 
Kristina

Kristina

9 april 2012 13:27

Det var duktigt gjort att få igång datorn, stor beundran från mig.
Jag borde hört av mig till tandläkaren men jag skjuter bara upp det hela.
Go kram till dig.

http://kristinakicki.bloggplatsen.se

 
Annika

Annika

9 april 2012 17:22

Hugaligen vad hemskt om datorn skulle paja. Har precis suttit och fört över lite foton till album, som jag beställt ifall att.... Tandläkaren är inte kul, iallafall inte för plånboken. Kramen

http://www.badtant.bloggo.nu

 
Cina

Cina

9 april 2012 18:56

Tur att du fick igång den.
Jag var ju lite på rätt spå om felet iallafall ;)
Ha en fin kommande vecka!
Kramen min vän.

http://heavenladyn.bloggplatsen.se

 
Anita Lundwall

Anita Lundwall

10 april 2012 11:46

Tittar in för att önska dig en fortsatt trevlig Vecka Kram Anita Lundwall

http://tisalaya.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Lillis - 9 februari 2015 08:22


                           Nu är helgen över för denna gång, ganska bra väder                            har vi haft förutom att det blåste som sjutton.                            I dag ser det ut som vi får en vacker dag med sol och          ...

Av Lillis - 6 februari 2015 11:18


                               I dag så är solen framme och visar upp sig så                                härligt, - 1 grad har vi, tyckte att det var riktigt                                skönt ute.                                Stora ist...

Av Lillis - 2 februari 2015 12:05


                                Snön bara vräker ner och det är vitt så                                 långt ögat kan se, tycker att det räcker                                 nu med den vita varan som kommit, men                             ...

Av Lillis - 29 januari 2015 12:24


                              Blött, slaskigt och så halt på vissa ställen, men                               just nu så tittar solen fram lite.                               Nu har jag kommit igång med träningen igen och                      ...

Av Lillis - 25 januari 2015 11:50


                               Har nu varit ute och tagit en promenad, riktigt                                skönt var det och vackert med all snö som                                 kommit.                                Nu under förmiddagen ...

Presentation

Översätt bloggen

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3 4 5 6 7
8
9 10 11 12 13 14
15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26
27
28 29
30
<<< April 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

Besöksstatistik

RSS

Väder

Live Traffic Feed


Ovido - Quiz & Flashcards