Välkommen till Lillis krypin

Alla inlägg under oktober 2012

Av Lillis - 22 oktober 2012 11:28

                                  Veckans första dag började jag med ett besök i tvättstugan.

                                  I dag så har vi en stor sol så skönt att slippa regn.

                                  I går så var jag hem till Rita och fikade trevligt som alltid.

                                  Var oxå ner till Clas Ohlson där Carinas sambo arbetar och

                                   hämtade ett USB minne där han lagt in 200 hundra bilder

                                   från Maria och Mikaels bröllop åt mig, så jätteroligt att se.

                                   Har nu varit ut på en promenad och passade även gå och

                                   köpa biljetter till Nyårsrevyn åt mig och mina väninnor

                                   vi har ju haft det som tradition i några år och det är

                                   mysigt och trevligt.

                                   Kortet som jag tänker visa för er är Klosters Kyrka

                                   ÖNSKAR ER ALLA EN SOLIG OCH FIN DAG  

Av Lillis - 20 oktober 2012 11:35

                                 Även i dag så har vi dåligt väder, ingen  höjdare men man börjar

                                 att vänja sig med allt regn.

                                 Men jag trotsade vädret och gick ut på en promenad och det var

                                även i dag väldigt varmt ute..

                                Just nu så håller jag på att förbereda för att göra Lasagne,

                                tycker att det är gott mellan varven.

                                Vad jag ska göra resten av dagen återstå att se kanske blir

                                det att gosa lite med Snuttan, får väl se vad hon är på för

                                humör för ibland så ska det vara på hennes villkor

                                 EN BRA LÖRDAG SKA NI HA OCH VAR RÄDDA OM ER.

Av Lillis - 19 oktober 2012 12:09

                                        Grått och trist väder, känner mig lika tråkig som vädret är.

                                        men jag antar att jag får göra något åt det.

                                        Har nu varit ut på en riktig långpromenad men hade alldeles

                                        för mycket kläder på mig för det var så varmt ute, när jag

                                        kom in igen så kollade jag termometern och då visade den

                                        på +13 grader så det var inte undar på att jag svettades.

                                        När jag ända var ute så passade jag på att handla inför

                                        helgen så nu är det avklarat för denna gång.

                                        VILL ÖNSKA ER EN BRA FREDAG OCH EN MYSIG HELG.  

Av Lillis - 18 oktober 2012 12:48

                                  Även i dag så fortsätter bloggtorkan, men jag får väl

                                  hoppas att det snart är över så jag kan vara med i

                                  leken igen. Kan i allafall berätta att än så länge så har

                                  vi inget regn här och skönt är väl det.

                                  Visar några kort för er.

                                  EN FORTSATT BRA DAG OCH KVÄLL TILL ER.    

Av Lillis - 17 oktober 2012 11:38

                                I DAG HAR JAG BLOGGTORKA SOM HETER DUGA,

                                HAR ABSOLUT INGET ATT SKRIVA OM MEN KAN

                                I ALLAFALL

                                  ÖNSKA ER EN BRA DAG OCH KVÄLL.

Av Lillis - 16 oktober 2012 13:38

                                 Under förmiddagen var det soligt och fint, men nu börjar det att

                                 mulna på. I går eftermiddag och kväll så hade vi regnväder som

                                 hette duga.

                                 Nu har Siv och jag sprungit på stan i några timmar ,vi var och tittade

                                 lite i affärerna och efter det så gick vi och åt lunch tillsammans,

                                 jag åt Black and White som smakade så gott, så gick vi  en stund till

                                 på stan och efter det så blev det en fika och några trevliga timmar

                                 fick vi tillsammans. Tack för en trevlig dag

                                     EN FORTSATT BRA DAG ÖNSKAR JAG ER.  

Av Lillis - 15 oktober 2012 11:33

                                Grått och trist ute, men det regnar inte nu det har det gjort i natt

                                så det räcker och blir över.

                                Vaknade i morse med huvudvärk och det är inte ofta jag har det, tänkte

                                att det kanske lättar om jag går ut på en promenad, som ni säker förstår

                                så är jag en sådan person som gillar att vara ute och röra på mig och

                                kan ni tänka er att efter promenaden så var huvudvärken som bortblåst

                                och det känns så skönt

                                Nu håller jag på att göra i ordning kyckling i lergrytan och det tar ju sin

                                lilla tid men gott blir det.

                                Fotot jag tänker visa för er är ingen höjdare men ni får se det ändå.

                                  ÖNSKAR ER EN BRA MÅNDAG, VAR RÄDDA OM ER.  

Av Lillis - 13 oktober 2012 11:49

                                 Sol och moln i en salig blandning, men tyckte att det var himla skönt

                                 ute inte lika kallt som i går enligt mitt tycke, men smaken är ju som

                                 baken den är delad.

                                 I går kväll så hade Snuttan och jag en mysig kväll när vi åt räkor

                                 och så blev det oxå ett glas vin till för min del.

                                 På eftermiddagen så ska jag gå hem till Inger en stund, hon ville

                                 ha lite hjälp av mig och det kan hon väl få.

                                 Kortet jag tänker visa för er är taget från min balkong

                                   ÖNSKAR ER EN BRA OCH SKÖN LÖRDAG  

Presentation

Översätt bloggen

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6
7
8 9 10 11 12 13
14
15 16 17 18 19 20
21
22 23 24 25 26 27
28
29 30 31
<<< Oktober 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

Besöksstatistik

RSS

Väder

Live Traffic Feed


Ovido - Quiz & Flashcards