Välkommen till Lillis krypin

Alla inlägg den 1 december 2011

Av Lillis - 1 december 2011 12:33

                        Och  nu kommer vi närmare julen för varje dag som går.

                        Nu längtar jag efter lite snö inga drivor förstås men det

                        blir så mycket ljusare och finare med lite vitt på backen.

                        Fick ett erbjudande från KappAhl via sms i morse så jag

                        var tvungen att gå ner och kolla lite, hittade en blus som

                        föll mig i smaken, så den fick följa med mig hem.

                        När jag kom hem så stog Hasse på gården och var kaffesugen

                        så det var bara att ta med honom upp och sätta på kaffe

                        och en lite pratstund blev det

                             EN JÄTTE BRA DAG TILL ER ALLA  

Presentation

Översätt bloggen

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7
8
9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26
27 28 29 30 31
<<< December 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

Besöksstatistik

RSS

Väder

Live Traffic Feed


Skapa flashcards