Välkommen till Lillis krypin

Alla inlägg den 30 december 2011

Av Lillis - 30 december 2011 12:39

                               En skön fredag med sol har vi och det var riktigt skönt ute.

                               Nu har Kate och jag varit och handlat hem lite mat till helgen,

                               så var vi oxå upp en snabbis till Rita.

                               När jag kom hem så plockade jag bort mina tomtar och juldukar

                               så nu har jag bara stjärnorna kvar i fönstren och dom får hänga

                               ett bra tag.

                               I morgon Nyårsafton är vi samma gäng som förra året som ska

                               Nyårsrevyn vi går första föreställningen efter det så går vi hem

                               till Gun och äter. Därefter så fortsätter vi ner till kyrkan och

                               tittar på fyrverkeri

                                        ETT GOTT NYTT ÅR ÖNSKAR JAG ER ALLA

Presentation

Översätt bloggen

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7
8
9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26
27 28 29 30 31
<<< December 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

Besöksstatistik

RSS

Väder

Live Traffic Feed


Skapa flashcards