Välkommen till Lillis krypin

Alla inlägg den 27 december 2011

Av Lillis - 27 december 2011 11:20

                               Blåst hela natten lång, vaknade flera gånger av att det knakade i fönstren.

                               I går så kom min yngsta dotter Liselotte och hennes Lasse från Motala

                               var så mysigt att träffa dom igen och några trevliga timmar fick vi

                               tillsammans. Även Carina,Jarri, Peter och kate dök upp så det var fullt

                               hus ett tag men det är bara roligt.

                               Nu är julen slut för denna gång och det är skönt tycker jag.

                               Fick ju några presentkort i julklapp, så nu har jag varit ner på stan och

                               tittat om jag skulle hitta något, och jag hittade en blus på MQ som

                               säkert blir snygg till min svarat kjol.

                               Men färgen stämmer inte riktigt på kortet men ni får se den i alla fall

                                                  
           EN BRA DAG TILL ER ALLA  

Presentation

Översätt bloggen

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7
8
9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26
27 28 29 30 31
<<< December 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

Besöksstatistik

RSS

Väder

Live Traffic Feed


Skapa flashcards