Välkommen till Lillis krypin

Alla inlägg den 21 december 2011

Av Lillis - 21 december 2011 12:14

                               Nu ser man hur snön försvinner mer och mer och det är lite

                               tråkigt tycker jag.

                               Några + grader har vi tyckte nog att det var ganska så skönt

                               ute.

                               I morse så gjorde  jag en mjukpepparkaka och det doftade så

                               gott i köket och det är nästan ett måste för mig till julen.

                               I morse så vaknade jag av att tidningen dundrade ner i

                               brevlådan kl:04,30 sen kunde jag inte somna om, så när jag ätit

                               lunch så ska jag vila en stund.

                               På eftermiddan så ska jag ta mig i kragen och städa av lite inför

                               julen.

                               Det var allt från mig i dag

                                 EN BRA DAG TILL ER ALLA,TA DET LUGNT OCH STRESSA INTE


                               .  

                     

Presentation

Översätt bloggen

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7
8
9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26
27 28 29 30 31
<<< December 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

Besöksstatistik

RSS

Väder

Live Traffic Feed


Ovido - Quiz & Flashcards